Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Envelopje is onderweg Bit.....heb je vrijdag in huis.

Geplaatst:

heb gisteravond envelop klaar gemaakt, gaat vandaag op de bus naar Bit

edit: Hij is Zojuist op de bus gedaan, ik hoop dat je hem morgen of anders maandag nog krijgt.

aangepast door Gast

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Leuk idee om ook een envelop rond te sturen voor leden die wat minder lang lid zijn / watminder actief lid zijn! Ik doe ook graag mee. Ik zal mijn voorgangster, Heidike21 denk ik, mijn adres sturen. Dat vind ik toch prettiger dan mijn adres ergens centraal achter te laten!

Geplaatst:

Ik zou ook wel graag mee willen doen

Geplaatst:

Wesleyb ik dacht dat jij afscheid nam? Of ben je maar gebleven door de lieve en aardige reacties?

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

Als je dat wil weten, zie topic

Geplaatst:

Lijkt me ook leuk om mee te doen! Heb nog niet superveel speciaals, maar ik zal zeker delen wat ik wel heb ^^

Geplaatst:

Hoi, ik zou ook graag mee willen doen. Bij wie mag ik me melden? Het is februari dus de vingers beginnen te kriebelen.

Geplaatst:

Is de enveloppe inmiddels al onderweg?

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:
  • Auteur

zie openingspost.

Geplaatst:
  • Auteur

Bijdrage's voor de start van de "Enveloppe" vandaag binnen. Volgens mij heeft zelfs een anonieme 'bijdrage 'leveraar' ook iets gestuurd, want ik kreeg er vandaag 2 binnen zelfs. Hartstikke bedankt !

een foto van wat er nu echt op pad gaat :

dscn430647011329240979.JPG

Dank voor ieders bijdrage !

aangepast door Gast

Geplaatst:

ziet er al veelbelovend uit, ben druk aan het zaden bietsen bij fanatiek moestuinende buren, en heb net zelf nog wat bijzondere zaden besteld.

(sommige zaden heb ik geen idee meer wat het zijn, zoals calaloo, ga ervan uit dat het wel op het zakje zal staan)

Geplaatst:

mijn zaden zijn vrijdag middag op de bus gegaan en dus .... nog onderweg !

Geplaatst:

Ziet er mooi uit! Verheug me erop om de enveloppe te krijgen!!

Geplaatst:

wow dat ziet er indrukwekkend uit!

Geplaatst:

Ik heb nu al zin om er doorheen te neuzen

Geplaatst:
  • Auteur

de foto van de inhoud van de enveloppe zoals die weg gaat vandaag vervangen , want er kwamen nog zaden binnen van 2 enthousiaste leveraars ! bedankt bedankt !

ze gaan nu morgen echt op pad.

Geplaatst:
  • Auteur

GuusD vroeg me of hij met Wesley samen de enveloppe mocht doen , omdat ze vlakbij elkaar wonen, en dat verzendkosten scheelt. Dus de lijst is ietsje aangepast !

Vandaag is de Enveloppe naar Rubbyboy vertrokken ! ( België, neemt dus even een dag of wat langer )

Geplaatst:

Goed geregeld Bit, zet mij maar onderaan, net voor jou hoor. Ik heb genoeg voor komend jaar !

Succes allemaal ! P.S. als iemand nog 3 zaadjes Millefleur tomaten heeft zou ik die graag willen ruilen.

Geplaatst:

Zodra de zaden bij mij zijn is dit mijn gift voor de zaden enveloppe11.

p103087078281329338368.JPG

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

straks ff de titel veranderen Bit...zaden DOOS

Geplaatst:
Beste mede-tuiniers. Moestuinders en andere liefhebbers.

Op ons forum bestaat al een Zaden Caroussel. Omdat er misschien mensen zijn die toch ook wel graag meedoen, maar nog niet een half jaar op ons forum aanwezig zijn, start ik een 2e caroussel, te noemen: de Zaden Enveloppe II.

Hoe werkt dit ?

Deze 2e caroussel is uitsluitend voor zaden. We proberen de maat en het gewicht van de "enveloppe' wat in de hand te houden.

Volgens mij gaat dat niet meer lukken bit

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Goed geregeld Bit! Ziet er ook goed uit die dingen die in de enveloppe/doos.

Geplaatst:

Als je de eerste ronde meedoet mag je dan de tweede ronde ook nog mee doen of niet?

Geplaatst:
  • Auteur

vanzelf lijkt me ? Vallen er mensen af , of blijkt de ronde heel snel te gaan , kunnen we eventueel nieuwe gegadigden toelaten ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.