Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

ik heb haar net een pm gestuurd. Dat jij haar gegevens nodig hebt

Wat ik zelf doe , is naar een post gaan van haar hier op het forum ( uit dit topic bv ) en dan haar naam aantikken , staat er : 'prive-bericht '

Dat klik je aan , en toen ging het gewoon naar je berichten scherm en zo verder.

Ze is er nog hoor !

Geplaatst:

Gelukkig, en thnx voor de hulp!

Geplaatst:

Vanmorgen is zadenenveloppe hier aangekomen, wat een geweldige verrassing, ga vanavond uitzoeken en probeer 'm morgen door te sturen.

Mooi om te zien dat iedereen zoveel moeite doet!

Geplaatst:
  • Auteur

Super ! leuk leuk. En inderdaad een complimentje waard voor een ieder !

Sowieso: neem er uit wat je wil. Maar ook : doe er niet in terug waar een ander misschien niet veel aan heeft ( bedoel ik niet speciaal voor jou hoor Yola ) , waardoor de enveloppe ook interessant blijft gaandeweg de rit lang iedereen.

Geplaatst:

Oh wat fijn,kan niet wachten

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Ben net klaar met uitzoeken, word hier heel hebberig van!

Zo eerst weer de stal in, de lammeren vliegen me om de oren, tot nu toe 37!!

Hoe komen jullie trouwens aan die kleine plastic zakjes?

Morgenmiddag gaat de enveloppe weer op reis.

Geplaatst:
  • Auteur

Bij wie is de enveloppe nu ?

Geplaatst:

Ik denk nog bij de KPN

Geplaatst:

Als het goed is krijg ik vandaag of morgen de enveloppe binnen. Yola had me een berichtje gestuurd dat ze hem gistermiddag in nederland op de post zou doen.

Geplaatst:

Ik heb de envelop net ontvangen, maar past niet meer in de brievenbus

Dus is ie netjes met de pakketpost gekomen.

Geplaatst:

Veel uitzoekplezier dan maar.....ben je wel ff mee bezig dan

Geplaatst:

Wij mopperen nog wel eens opTNT .maar de post in Nederland gaat toch vele keren sneller.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik verheug me op de enveloppe. Heb net gisteren uit engeland allerlei leuke zaadjes gekregen die ik bij Nicky's Nursery had besteld en daar wil ik graag van delen. Veel te veel voor mij alleen

Geplaatst:
  • Auteur

Voor wie toevallig wat 'Agapanthus' gaat zaaien vanuit de enveloppe : die kiemen ( bij kamertemperatuur ) nogal langzaam. Reken op 4 tot 6 weken. De mijne komt net boven de grond zag ik net. Ik was vergeten van andere jaren hoe lang dat duurde. best lang dus.

Geplaatst:

De envelop is vandaag weer op de post gegaan

Geplaatst:

En de enveloppe lag vrijdag bij mij op de mat. Ik ben het hele weekend buiten de deur geweest maar ga mijn uiterste best doen om de enveloppe vanmiddag weer op het postkantoor te krijgen zodat hij op weg kan naar de volgende! Zitten leuke dingen in, zo heb ik o.a. de popcorn mais eruit gehaald. Zou ik zelf nooit verzonnen hebben om te planten maar ben heel benieuwd of dat iets gaat worden op mijn tuintje!

Geplaatst:

leuk leuk....ik wacht met spanning af....die suikermais gaat goed hoor....ik heb er een paar gezaaid en die kwamen allemaal uit....voordat je groene puntjes ziet , hebben ze al een dikke wortel gemaakt van 10 cm naar beneden...zag ik vandaag....met uitplanten....het test mais potje was maar klein en er stonden er 5 in....dus dan beter verplantten als dat het toch niks kan worden......ik raadt je aan ze meteen ter plekke te zaaien.

mijn adres had ik je al ge pmt. en dat van de volgende heb ik ook al dus schieten we lekker op

Geplaatst:

geedee heb jij mijn adres al helemaal goed? Ik stuur anders wel even een goede bevestiging.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

yep dat heb ik, komt goed

Geplaatst:
....het test mais potje was maar klein en er stonden er 5 in....dus dan beter verplantten als dat het toch niks kan worden......ik raadt je aan ze meteen ter plekke te zaaien.

Maar dan wel uitkijken voor vogels en muizen want die zijn gek op maiskorrels. Je kunt ze evt ook in aparte potjes voorzaaien. Meerdere in 1 bakje is inderdaad ivm de lange wortels niet echt een succes....ben het eerste jaar erg lang bezig geweest de plantjes te scheiden, en helemaal zonder schade gaat dat vaak niet.

Geplaatst:

Dan denk ik dat ik ze voorzaai in wc-rolletjes, die lijken me diep genoeg voor zo'n lange wortel Maar goed, nu zijn we volgens mij off-topic aan het raken in het zaden-enveloppe topic

Geplaatst:

Moet je zelf de zaden weer in een andere doos doen en het adres erop zetten? Hoe zit dat Bit?

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:
  • Auteur

waarom zou je ? Is de doos inmiddels aan vervanging toe ? Zo niet , dan nwe adres over de vorige , of de vorige erafscheuren ( was bij mij een erop geplakt vel , ik schreef niet op de doos )

Maar doe gewoon wat je handigst lijkt hoor.

Is de doos echt onbruikbaar inmiddels ? ( ik weet niet hoe snel zoiets gaat ) Tja. Ik wil wel een nwe aanschaffen , maar het duurt nog wel even voor die weer bij mij is/

wat je eigen beste inschatting is.

Geplaatst:

Als ie het nog tot bij mij haalt, kijk ik wel ff of een nieuwe nodig is...heb dozen zat

Gewoon een wit stuk papier over het oude adres heen plakken....de postzegels vernieuwen....of een laagje inpakpapier om de hele doos....ziet die weer uit als nieuw

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.