fre3ke Geplaatst: 29 april 2022 Geplaatst: 29 april 2022 (aangepast) We hadden het er al eerder over, maar ik heb er nu een apart topic voor aangemaakt zodat het makkelijker te vinden is. Ik heb een losse thermostaat met een warmtevoeler gekocht, om aan mijn warmtematje te koppelen. Dit is hem. Die rode klemmen zaten aan de zijkant, maar één was al kapot en ik weet niet waar ze voor dienen dus ik heb de andere er ook afgehaald. Het is geen EC gekeurd apparaat. Ik dacht dat ik wel een gekeurd apparaat had gekocht, maar ik heb me vergist. Aansluiting lijkt een stuk eenvoudiger dan bij de 4 euro thermostaat die ik eerst had. Daar braken alle aansluitdraden en moest ik vervolgens alles solderen. Hier is het een kwestie van de draad in de opening steken en vastschroeven. De sensor heeft de verkoper al aangesloten. Ik zal een update geven als het geïnstalleerd is. Dat zal maandag zijn. 29 april 2022 aangepast door fre3ke Quote
henkg Geplaatst: 29 april 2022 Geplaatst: 29 april 2022 De rode klemmen zijn bedoeld voor inbouw in een kastje. Plaatjes geven uitleg: 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
fre3ke Geplaatst: 29 april 2022 Auteur Geplaatst: 29 april 2022 Dan kunnen de topics worden samengevoegd. Ik had die van RobO niet gezien. Quote
henkg Geplaatst: 27 november 2022 Geplaatst: 27 november 2022 Op 29-4-2022 om 19:32, fre3ke zei: Ik zal een update geven als het geïnstalleerd is. Dat zal maandag zijn. Over die thermostaat STC-1000, je update? Ik ben ook benieuwd of en hoe je het zaakje een beetje veilig gemonteerd hebt. Het gaat tenslotte om 230 Volt. Morgen is het maandag ... Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
fre3ke Geplaatst: 27 november 2022 Auteur Geplaatst: 27 november 2022 Ik heb de thermostaat nog steeds niet gemonteerd 😬 Bij de paddestoelen had ik de mat weer gebruikt met de oude thermostaat. Die hangt met metalen boterhamzaksluiting aan de buitenkant van het kratje. Dat kan bij deze niet en ik had geen inspiratie voor een oplossing. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.