Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Kamperfoelie gekocht

Featured Replies

Geplaatst:

Thuis heb ik een klein erfje achter , deze is al meer dan 30 jaar volledig bestraat , in het kader van tegelwerken heb ik vanmiddag 2 kamperfoelies gekocht . 

Lonicera Henryi en Lonicera J. "red world"

Ik haal er een tegel van 20×40 uit tegen mijn schuur en hoop dat ze dan tegen de muur opklimmen met ondersteuning 

Het plantgat schep ik uit en vul ik met vivimus van DCM , het duinzand wat ik eruit schep gaat mee naar de moestuin 16519345762454480876352832631145.thumb.jpg.753b8ed22bcf24a718ffe9b8e557ac9d.jpg

ik wil dit maandag gaan doen , dus als er iemand tips heeft ....

Geplaatst:

Ik kan alleen zeggen dat ik de Henryi zelf niet mooi vond en weer eruit heb getrokken. Ik wilde hem graag hebben want wintergroen.

Maar chaotische groei, vrij grove, spitse bladeren en uiteindelijk mini trosjes bloemen die niet merkbaar geurden, maakten duidelijk dat wintergroen niet alles is. 

Dat kleine stukje muur is in ieder geval kinderspel voor de Henryi alleen al. Misschien ben je beter af met een minder uitbundige groeier. Of zet ze iets verder uit elkaar zodat je later de minst leuke makkelijk kunt verwijderen.

In ieder geval zijn het wel planten die weinig hinder hebben van muren, bestrating en arme grond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.