Isabella89 Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 Hallo Ik had een aantal snacktomaten planten te dicht bij elkaar gezaaid in de volle grond. 3 weken op vakantie geweest, met veel regen en zon en het zijn nu grote planten met groente tomaatjes die door elkaar zitten, maar wel netjes omhoog staan. We hebben er een tussenuit gehaald, maar deze is nu als een pudding in elkaar gezakt. Gaan de vruchten het nog doen? Os weten jullie een manier zodat ik hem weer omhoog kan zetten? Al vast bedankt, Groetjes Isabella Quote
weknow Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 18 minuten geleden, Isabella89 zei: Gaan de vruchten het nog doen? Os weten jullie een manier zodat ik hem weer omhoog kan zetten? Ja, normaal wel. Aanbinden aan 2 of 3 stokken zodat eigenlijk de hele stam ondersteund wordt op meer plaatsen. Dieven of deel van de vruchten verwijderen kan helpen om het gewicht te verminderen. Er is nog volop tijd voor nieuwe groei en nieuwe vruchtzetting, tenminste als het een stamtomaat is, zoals de meeste. 1 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.