hansm Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 (aangepast) Ik heb een heel interesante mooie kruiden lijst gevonden in Belgie http://www.debuizerd.be/kruiden.htmJorieke en ik vragen ons af of Belgische leden deze lijst kennen en ook planten gaan halen in Izegem.Omdat zij niet zelf versturen is er beetje hoop dat wij een Belg kunnen vinden die daar zelf ook koopt n naar toe gaat,en mischien wel voor ons wil meenemen en versturen Slechts 1 ochtend per jaar kunnen de plantjes gehaald worden in Izegem. 18 februari 2012 aangepast door Gast Quote Players only love you when they're playing.
Eva Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 zó! die hebben een stel leuke soorten! Quote
hansm Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Ja he hardstikke, Jorieke en ik kwijlen al tijdje bij deze lijst, is ook niet duur maar ik geloof tot nu aan de reacties dat het bij de Belgen niet echt bekend is. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Jammer, ik had al een leuk lijstje samen gesteld. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Jorieke ik denk dat jij er heen moet, jij woont dichtsbij en wil altijd al een dag uit in vast heel mooi Izegem toch ?Bovendien heb je grote achterbak, want ik wil natuurlijk veel Zullen we oproep doen aan meer Nederlanders en dan ieder geld betalen voor je benzine ? Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Heb net even gekeken, tis dik 3 uur rijden. In totaal (heen en terug) 7 uur.Zo lang kunnen wij niet eens van huis En willen we ook niet... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Pffffff, ik dacht dat jij dichterbij zou wonen, nouja we hebben nog even om te kijken of er oplossing is te vinden Quote Players only love you when they're playing.
Eva Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 2.20 is voor sommige soorten nou niet écht goedkoop.... maar er zijn ook soorten waar ik met gemak meer voor zou willen betalen! maar goed, ik zal er toch niet een twee drie naartoe gaan Quote
hansm Geplaatst: 18 februari 2012 Auteur Geplaatst: 18 februari 2012 Voor een vaste plant vindt ik het toch best goedkoop hoor, zou zelf niet zo goedkoper weten. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Er staan ook 1-jarigen bij ja. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 Wow wat een lijst! Ik ga expres niet alles bekijken anders word ik te hebberig.... Quote
hansm Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Geplaatst: 19 februari 2012 Ja voor mij al telaat ik wilde wel dat zoiets in web-shop er was. Quote Players only love you when they're playing.
greetje11 Geplaatst: 19 februari 2012 Geplaatst: 19 februari 2012 Had al gekeken waar het ligt in België,Mijn broer woont nl op de grens van belgië, maar voor hem ook nog 120km heen en 120km terug.Dus hem kan ik ook niet vragen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.