Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Malling Pearl


senne

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Weet iemand waar de aardbei "Malling Pearl" nog te verkrijgen is?

Vissers verkoopt ze alleen per 500, vreeken's heeft ze al plant maar word een dure zaak als je er heel wat nodig hebt

(+- 100 stuks), en duurt even eer ze gestekt zijn vrees ik

 

Ik wil dit jaar buiten de Evie2 de Malling Pearl eens proberen als doordrager..

 

Iemand die weet waar ze te koop zijn of stekjes heeft ofzo, reageer of PM gerust

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja in dat soort nieuwe rassen is verschil minimaal,

oude aardbei rassen zijn wel interesant wat betreft ras verschillen, maarja das mijn mening.

Je zou ook even kunnen vragen bij van duivenvoorde want in web winkel komt m-pearl niet voor maar ik heb hem wel bij hun gekocht vorig jaar daar ben ik vrij zeker van.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malling Pearl is wel goed via engelse sites te verkrijgen, en ook wel in die hoeveelheid ( nu nog net ( tot rond half maart denk ik ) op blote wortel )

google malling pearl price. Zijn niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malling Pearl is wel goed via engelse sites te verkrijgen, en ook wel in die hoeveelheid ( nu nog net ( tot rond half maart denk ik ) op blote wortel )

google malling pearl price. Zijn niet duur.

 

Kan je me de link eens pm'en , krijg m niet te zien...

 

dankje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan stond ie er al ( hier, voor iedereen ). Van het weekend andere soortjes besteld in VK, kwam hem toen tegen, op meerdere plekken. Engelsen zijn gek met aardbeien , of dit een goede is , ben ik niet bekend mee. Maar Malling is nou niet echt een ontwikkelcenrum wat bij mij juich-geluiden opwekt. Maar deze ken ik zelf dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 cent per stuk is niet duur.

 

Heb ze net een mailtje gestuurd voor de prijs van 200 aspergeplanten.

 

Benieuwd of dat niet te weinig is.

 

Aspergeplanten zullen iets duurder zijn vrees ik

Hebben je aardbeien hun fraksken al uit gedaan nu de temperaturen wat gunstiger zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hun frakske is nog aan, effe gepiept maar zien er piccobello uit.

Zal van het weekend zijn dat ik de bedekking weghaal.

Heb hulp nodig om het grote cropnet met iemand op te vouwen.

Hoop dat zaterdag er iemand is om me te helpen.

 

Ben benieuwd wat een aspergeklauw kost bij Vissers, ken wel de prijzen bij anderen.

Natuurlijk is er kwaliteits verschil wat het gewicht betreft per plant.

 

Maar als een aardbeiplantje amper 33 cent kost zie ik hoopvol uit naar het antwoord van Vissers over de prijs van aspergeklauwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Senne, ik ging vroeger bij een andere aardbeikweker plantjes kopen, je zou versteld staan van de prijs bij zeer grote afnames.

 

Dacht dat ik daar iets van 23 cent toen betaalde per 250 stuks.

Maar was amper nog 9 cent voor iets van een 10.000 stuks.

 

Is natuurlijk rasafhankelijk, een nieuwer ras wat duurder dan een oud ras waar de licentie van verlopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kwekerij http://www.rwwalpole.co.uk/2011-12%20Cat.pdf verkoopt in kleinere hoeveelheden (maar je betaalt wel een small order surcharge). Standaard prijs voor 1000 planten is £205.

Kwekerij verkoopt geen Malling Pearl, maar wel Malling Opal, een 'zustervariëteit" met grotere vruchten en hogere opbrengst en betere ziekteresistentie. Alleen de houdbaarheid van de vruchtjes zou wat lager zijn

Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com

 

Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...