Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Senne kreeg jij snel antwoord van Vissers? Quote
senne Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Senne kreeg jij snel antwoord van Vissers? meestal wel binnen halve dag..Hier heeft Engeland heeft al gemaild, Erwin nog niet Quote
Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 (aangepast) Dan gade nog bakken tekort hebben als ge die in England koopt Dat wordt een palletje richting Balen of balen 17 februari 2012 aangepast door Gast Quote
senne Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Moet nog altijd aan mijn stelling beginnen? staan nu nog los op de grond.We zijn op zoek naar nieuwe woning en dna is het een beetje stom dat ik nu die stellingen ineen ga timmeren (vijzen e) Quote
Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Dat wordt dan wel tijd, of zet ze op wieltjes Quote
senne Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Dat wordt dan wel tijd, of zet ze op wieltjes beetje moeilijk om te verhuizen denk ik, zeker als het lange stellingen worden Ik kan ze altijd te voet over het fietspad rollen Quote
Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Dan bel ik wel de televisie omdat te komen filmen, rijdende aardbeirekken................. Van Vissers al antwoord gekregen, ga met de prijd voort in nieuwe toipic over aspergeplanten.https://www.moestuinforum.nl/welk-aspergeras-t4026.html Quote
senne Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Van Erwin nog niets gehoord Engeland stuurt toch niet de kleine hoeveelheden zoals sugar vermeld vermeld:Dear Senne, Unfortunately we can’t help with a small quantity. We would be able to do some Calypso for you though if you would be interested? Many Regards, Liam SheppardR.W.Walpole Ltd Quote
Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Bel hem anders eens op Senne, dat is een wreed vriendelijke mens hoor. Persoonlijk altijd iets makkelijker dan een meel. Heb net Vissers ook effe gebeld om nog wat door te nemen Quote
senne Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Niet meer aan gedacht om te bellen, zal voor maandag zijn dus.Ofwel moest hij daartegen al geantwoord hebben Quote
Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Senne bel die morgen dan is die zeker thuis, heb dat ook al gedaan op een zaterdag. Quote
senne Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Geplaatst: 17 februari 2012 Val ik die mens dan ni lastig op zijne vrije dag? Quote
Borsalino Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Das zone vriendelijke mens, die gaat je dat zeker niet kwalijk nemen hoor. Heb daar trouwens aleens op een zaterdag om 7 uur aan zijn deur gestaan. En kreeg met de glimlach zelfs een koffie. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.