MyrtheLT Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Onze boerenkool staat er, op wat afgevreten bladeren door slakken na, goed bij. Echter zagen we zo net dit op het blad van één van de twee planten. Zijn een soort zachte bolletjes. Wat is dit? Quote
Arja Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Poep van de slakken die daar hebben zitten knagen? Quote
woldistel Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Rupsenpoep, gok ik. Er is slakkenpoep en rupsenpoep. Rupsenpoep is vaak wat knobbeliger dan slakkenpoep. Quote
MyrtheLT Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2022 Dit is meer rond, dus dan zou het van slakken moeten zijn. Alle rupsen die we in het begin hadden, heb ik er persoonlijk afgehaald. Slakkenpoep hebben we vaker gehad. Zag er volgens mij anders uit, hoewel het nu misschien gewoon verregend is. Quote
acpronk Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Dit is van rupsen. Slakken hebben meer sliertjes. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.