Geplaatst: 30 oktober 20222 j Hallo, ik heb massa kleine groene vijgjes aan mijn boom hangen. Daar komt niets meer van terecht. Haal ik ze eraf of laat ik ze hangen? bedankt voor jullie feedback!
Geplaatst: 30 oktober 20222 j Ik heb pas ergens een recept met onrijpe vijgen hier ergens op het forum gepost, ik denk onder inmaken.
Geplaatst: 31 oktober 20222 j Honing erop en in de oven? Ik zou ze wel laten hangen tot het wat kouder wordt, die zijn nog aan het rijpen.
Geplaatst: 1 november 20222 j Ik laat ze hangen. Die welke niet vervriezen geven volgend jaar vroege rijpe vijgen. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 5 november 20222 j Op 1-11-2022 om 20:17, aalterse-willy zei: Ik laat ze hangen. Die welke niet vervriezen geven volgend jaar vroege rijpe vijgen. Bij mij lukt dat nooit. Ze worden allemaal bruin/rot van de vorst/regen en vallen uiteindelijk af. Zijn er bij u veel die het overleven? 5 november 20222 j aangepast door haplo
Geplaatst: 6 november 20222 j We hadden er genoeg voor ons en de dochters, we konden er zelfs wat weggeven Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.