appelvrouw Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Die ken ik niet..is dat broccoli? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Zelfde als de paarse, maar dan wit Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Ja, ik heb ze gezien,en ze schijnen lekkerder te zijn. Ik kan ze wel eens proberen..heb je soms een paar zaadjes om te ruilen?teel jij die ook Nicolette? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Ik heb nog wel wat zaadjes ja. Maar er zijn er hier wel meer die die zaden hebben, en misschien ook nog echt wat zoeken We hebben op de moestuindag een zakje gekregen met die 'nine star' variant. Die is echt goed bestand tegen de winter! Die paarse zijn hier helemaal weggesnot afgelopen winter. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Dank, ik ga een vraag en aanbod-lijstje maken, ik heb nog wat meer te vragen . Dank je wel Nicolette voor het lenen van je seizoenbladzijde We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten