eironeia Geplaatst: 8 januari 2023 Geplaatst: 8 januari 2023 Ik heb afgelopen najaar een leigesnoeid appelboompje verplaatst naar onze tuin. Volgens instructies ... Gewacht tot de bladeren gevallen waren, Flink gesnoeid, maanden tevoren wortels afgestoken .... Nu begint zo t voorjaar. Ik had met deze zachte winter al wat leven verwacht. Ben ik te ongeduldig, hoeveel geduld moet ik hebben? Quote
Inloggevens kwijt Geplaatst: 8 januari 2023 Geplaatst: 8 januari 2023 Je bent extreem ongeduldig. We zitten nota bene in de eerste helft van de winter. Als er in mei nog niets te zien is mag je ongeduldig worden😎 Quote
MSDG Geplaatst: 8 januari 2023 Geplaatst: 8 januari 2023 Mijn appelboom is nog niet eens helemaal kaal! Ja, je bent erg ongeduldig. 😉 De appel houdt hier van alle bladverliezende planten (in de siertuin dus) het langste wat blad vast. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
marcelru Geplaatst: 8 januari 2023 Geplaatst: 8 januari 2023 Eind februari/begin maart komt er op z'n vroegst wat beweging in de knoppen ("schuiven"). Geduld is een schone zaak ... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.