Ga naar inhoud

Bamboestokken, gebruikt / nieuw, verkoopadressen (niet over zelf telen)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Naar aanleiding van berichten in Jorieke haar topic over telen van bamboestokken, hier kun je landelijk verkoopadressen opgeven, voor wie nieuwe of gebruikte bamboestokken wil bemachtigen. Vaak staan op MP e.d. tijdelijke aanbiedingen, zoals deze van Jasmin, maar in het teelttopic was dat off topic. :-)

Op 17-1-2023 om 22:03, jasmin zei:

Regelmatig zijn er dit soort advertenties. Zelf heb ik ook vorig jaar een grote voorraad gratis op kunnen halen.

https://www.marktplaats.nl/v/tuin-en-terras/haardhout/m1924277028-bamboestokken-kachelhout-brandhout

Henk g reageerde met:

Op 18-1-2023 om 09:04, henkg zei:

Ik keek even naar die Marktplaats advertentie. 700 kg per bundel?

Enkel afgaande op de foto's: een enkele bundel kan toch echt niet meer dan 70 kg wegen? 

Daarop heb ik een vraag gesteld aan de adverteerder, en de reactie was:

Geen idee hoeveel stokken er in een bundel zitten, maar de grotere bundels wegen ca 700kg

Echt waar dus!

Nog een bericht met een kooptip uit Jorieke haar topic:

5 uren geleden, donaldk zei:

Ik kwam op MP een goedkopere aanbieder tegen nieuwe 270 cm 20-22mm 25 voor 30 euro, 50 voor 55 euro @alvon.

https://www.marktplaats.nl/v/tuin-en-terras/palen-balken-en-planken/m1933543799-bamboestokken-270cm

Wel helemaal in Friesland

Ik heb vorig jaar in Sappemeer bij een kweker een paar mooie bundels gekocht, maar die zijn nu op.

Misschien kunnen we dit up to date houden hier.

• Like 1
Geplaatst:

Slim om een nieuw topic te maken hiervoor. Ik had vorig jaar een fantastisch adres, een soort mini-landgoed waar de bamboe woekerde en ik mocht zoveel meenemen als er in mijn (mini)autootje paste. Ik kan nu het adres niet geven, want ze staan niet meer op Marktplaats, dus dat lijkt me niet ok (privacy), maar zodra ze weer zelf hun bamboe in de aanbieding gooien, kan ik doorlinken. 

• Like 2
  • 3 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

En weer staat erbij dat een bundel ca 700 kg weegt. Volgens mij is verkoper een nulletje abuis, want dat weegt een kleine auto. Ik vermoed dat het 70 kg is.

aangepast door HuubvG
Zie doorhaling

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...