Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

aankondiging Velt zadenbeurs in Oedelem 2023

Omdat er zeer veel te zien is, zeer veel op te steken en ook zeer veel te koop en te krijg, een dag om zelfs een stuk voor te reizen.

Reclaim The Seeds is een internationale beweging die wil voorkomen dat gezonde en vrije voedselvoorziening  en de mogelijkheden om dit zelf  te kweken onmogelijk worden gemaakt.

Reclaim The Seeds = We eisen onze zaden weer op.  Zaden zijn van iedereen en mogen niet het prive-eigendom zijn van enkele grote internationale bedrijven die over de hele wereld het aantal soorten  beperken en er zo veel mogelijk winst mee maken en zo direct verantwoordelijk zijn voor honger, armoede en natuurvernietiging.

Hier de link naar alle informatiehttps://reclaimtheseeds.nl/

(Auteur van dit bericht zal er die dag bij zijn om samen met anderen de tafels van de Zadenwerkgroep van VELT te bemensen. We zijn er voor het  beantwoorden van allerlei vragen over zaden, meedenken en advies over alles wat met zaaien en zaden te maken heeft.  Je kunt er zaden verkrijgen die door andere liefhebbers zijn gewonnen en we nemen graag het overschot van je eigen recente en kwalitatief goede zadenoogst in ontvangst om weer aan anderen te geven.) 

Voor wie op 11 maart niet kan of het vanaf boven de grote rivieren te ver vindt naar de streek van Brugge, verwijs ik graag naar het weekeinde daarna. Op 18 en 19 maart is er ook weer in Amsterdam een soortgelijke beurs en studiedagen in het kader van Reclaim The Seeds. 

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik ben een paar x in Amsterdam geweest en het is absoluut een aanrader.

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic