Geplaatst: 20 februari 20233 j Hoi, Op 29 januari een bestelling geplaatst voor pootgoed bij aatreeshop.nl en nog niets gezien. Vorige donderdag mailtje verstuurd met de vraag of er misschien iets verkeerd is gegaan met de bestelling maar nog geen antwoord kunnen krijgen, zelfs geen "geduld, effe te druk nu" boodschap. Misschien heeft er nog iemand besteld en dat wel of ook niet ontvangen? Zijn ze overdruk? Wie weet iets?
Geplaatst: 20 februari 20233 j Wij hebben twee of drie jaar geleden bij hen 3 boompjes besteld, kregen toen idd 3 boompjes geleverd, waarvan er eentje totaal niet was wat we besteld hadden. Op mails werd niet gereageerd, nooit meer wat van gehoord, ze staan op onze zwarte lijst.
Geplaatst: 20 februari 20233 j 19/1 bestelling geplaatst donderdag 16/2 bericht gekregen dat bestelling verzonden was En dat het erg druk was met de pakjesdienst en daarom enkele dagen kon duren voor levering ,zaterdag geleverd .Via tracking kwam ik bij fruittuin.com. Dus vermoed dat u bestelling heel snel verzonden zal worden . Vorig jaar ook wat besteld en tevreden van . Bij mij ging het om onderstammen en waar kunt je er anders bestellen als particulier ? Vorig jaar ook struiken die ik op geen andere plaats vond .
Geplaatst: 24 februari 20233 j Auteur Bedankt voor de reacties. Ook geen antwoord gekregen op een 2de mailtje deze week tot ik gisteren namiddag dan via paypal mijn centen terug vroeg. 2 uur later werd het aangegeven als aangeboden bij de pakketdienst en vanmorgen een boodschap van GLS dat er een pakje bij Fruittuin aangemeld is voor mij. Zal wel volgende week ergens aankomen. Vanaf volgende week weer vriesweer. Zal moeten wachten met planten. Jammer. Het is pootgoed, en op hun vraag ook niets anders dan pootgoed besteld. Het vertrekt dan binnen de paar dagen werd beloofd. Was het zoals beloofd aangekomen had het ideaal geweest om toen te planten. Erg is het niet als het wat later komt, maar dan hoor ik het graag zodat ik er me naar kan schikken en geen tijd hoef te verspillen met rappel mailtjes sturen. GLS zegt dat het Fruittuin is. De bestelling werd gemaakt op: Fruitbomen Kwekerij Aatree / aatreeshop.nl / Aatree VOF Paypal denk dan weer dat ze Obstbäume-online.de zijn. Ze hebben zeker een interessant aanbod en correcte prijzen. Als die communicatie wat opgekrikt wordt hebben ze een formule voor succes.
Geplaatst: 24 februari 20233 j Gisteren na entcursus per toeval nog eens op hun site geweest en daar sta nu op Quote Op dit moment zijn we bezig met bestellingen van 30 en 31 januari 57 minuten geleden, Swa zei: Was het zoals beloofd aangekomen had het ideaal geweest om toen te planten. Zijn het onderstammen ?Want dacht dat niks anders bestellen ging over onderstammen . Ga je deze dan onmiddellijk enten ? Gisteren sprak men (Guy De Kinder ) van bij levering gewoon in de grond te zetten in groep tot enten . Dan uit de hand enten en oppotten en dan in april of zo uit te planten in volle grond ? Gisteren was theoretische gedeelte onderstammen waren al geleverd en zouden in grond staan . 4 of 11 maart praktische gedeelte . Uit de hand enten en daar ter plaatsen oppotten . En dan april uitplanten in volle grond .
Geplaatst: 24 februari 20233 j Auteur Ja enkel onderstammen. Ik zie het nu ook staan, dat is zeker niet dezelfde boodschap als toen ik bestelde. Was eerder iets van paar dagen. Mijn plan was van een deel van het pootgoed direct op zijn definitieve plaats te planten en daar later te enten. De methode dat jij beschrijft lijkt me wel een stuk handiger.
Geplaatst: 27 februari 20233 j Auteur Goed nieuws. Pootgoed is vandaag toegekomen en ziet er goed uit. Ook een berichtje ontvangen vrijdag met excuses van Aatree en de uitleg dat de bestelling verkeerdelijk op de hoop met 'later leveren' terecht gekomen was. Mooi en zand erover dus, zeker het nu ook duidelijk is dat ze momenteel extra veel werk hebben. Kon het pootgoed vandaag niet direct klaarmaken maar het is goed verpakt en ook opgeslagen in een koele ruimte. Morgen aan de slag!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.