Geplaatst: 4 maart 20232 j Dag allemaal, ik ben Stefan en ga voor het eerst aan de slag met mijn stadstuin. Vorig jaar behoorlijk wat tegels verwijderd en een appelboom (Elstar) geplant. Op een stukje grond van 3x3 ga ik dit jaar proberen om o.a. biologische aardappels, wortels, bietjes, tuinboontjes, paprika, courgettes en tomaten te kweken. Geen eerdere ervaring met deze materie dus we gaan vooral ervaren. Interessante en leerzame topics hier, kennis in overvloed. Gr. Stefan
Geplaatst: 4 maart 20232 j Hoi Stefan Welkom op t forum. Heel veel plezier en zaai succes, al denk ik wel dat wat jij wilt veel te veel is voor 3x3m. Maar ik kan t mis hebben..
Geplaatst: 4 maart 20232 j Leuk, die foto van een kale Bas. Met een beetje passen en meten gaat het vast lukken en lukt het niet dan haal je je terras er ook nog uit, je hebt alvast een mooi zonnig stukje. 👍 De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 7 maart 20232 j Welkom Stefan! hoe meer tegels eruit, hoe beter zeg veel plezier, wordt vast een heerlijk moesjaar! groene groetjes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.