Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Dan is het topic er maar alvast De bergbasilicum die ik heb weggegeven komt uit de vensterbank en is dus geen direct zonlicht gewend. De stekjes waren ook niet heeeel erg geweldig geworteld dus laat ze nog maar even lekker in dat p9 potje De kruiden (wilde marjolein, tijm, roomse kervel, Brave Hendrik, kattenkruid, enz.) kwamen allemaal uit de tuin en zouden er zo weer in kunnen. 2 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Alle tomatenplanten die ik gisteren ruilde & weggaf zijn nog niet afgehard! 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Ok goed te weten. Ik heb de meeste grotere kruiden planten wel buiten gelaten vannacht, de rest in de koude hal. Vandaag maar eens plekjes zoeken, ik hebb enkele vensterbanken op het westen. Ik ben een aloe vera vergeten van Jasmin, in rieten mandje hopelijk heeft iemand anders die een plek kunnen geven. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Op de zaailingentafel heb ik o.a. een P9 potje met een nog klein stekje neergezet. Label (stukje roomwit luxaflex): "F.dew". Het was uiteraard de bedoeling dat mijn stekje door iemand meegenomen zou worden. Gezien de nogal aparte soort ben ik heel nieuwsgierig wie dat stekje meegenomen heeft. Vraag: wil je mij een Persoonlijk Bericht sturen? Dan krijg je soortinformatie en verzorgingstips terug. 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 O, een bericht aan de koper van en over de onkruidbrander. Lie zeg dat je de knijphendel even na moet kijken die zit waarschijnlijk zo vol met stof/of wat zich dan ook verzamelt in een schuur in enkele jaren dat hij schoongemaakt moet worden. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
redzebra Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 De tomatenplantjes die ik bijhad zijn ook nog niet afgehard, opletten als je ze buiten zet, dus nog niet in directe zon, zeker met de aangekondigde hoge UV index komende week. Quote
acpronk Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Mijn planten zijn ook nog niet afgehard, de Chinese yam komt van de vensterbank op het oosten met ochtendzon, de rest stond verder van het raam vandaan of onder kunstlicht. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Ciska Geplaatst: 1 mei 2023 Geplaatst: 1 mei 2023 De tomatenplanten die ik heb mee genomen, hebben even binnen gestaan en zijn gisteren naar de kas verhuisd....zonder problemen. Bedankt allen. Quote
Tanja65 Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 Op 16-4-2023 om 12:52, appelvrouw zei: O, een bericht aan de koper van en over de onkruidbrander. Lie zeg dat je de knijphendel even na moet kijken die zit waarschijnlijk zo vol met stof/of wat zich dan ook verzamelt in een schuur in enkele jaren dat hij schoongemaakt moet worden. Ja, daar waren we inmiddeks achter. Of eigenlijk: we ontdekten dat hij het niet deed. Cor zou hem nog nakijken. Dank voor de tip, dan kunnen we gericht kijken. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 1 uur geleden, Tanja65 zei: Cor zou hem nog nakijken Lukt het niet zeg het dan even dan krijg je je tientje terug natuurlijk. Maar volgens Lie is het een kwestie van schoonmaken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 Ik had een prachtige lading knollen gekregen en die voorgetrokken. Vandaag de voorgetrokken Dalia's uitgeplant. De oude ook opgegraven en opnieuw geplant, inderdaad helaas een aantal niet meer goed. Misschien dit keer toch maar eens uitgraven voor de winter.... Kijk nu al uit naar de bloemenpracht! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.