Jasper van Kampen Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 hallo, ik heb laatst nieuwe moestuingrond gekocht en ik zag laatst honderden kleine, rode spinnetjes in de grond. Kan dit kwaad? of is dit goed juist goed voor het afbreken van materiaal? Jasper Quote
Tanja65 Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Kleine rode spinnetjes zijn vaak geen spinnetjes maar mijten, bijvoorbeeld oogstmijt. Ik weet niet precies of ze kwaad kunnen voor de grond, voor jou wel, je kunt er flink jeuk van krijgen als ze je bijten. Mischien dat anderen hier het weten, en anders google? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
rorror Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Ik heb zelf fel rode roofspinten in de tuin. Met warm weer lopen ze over de tegels. Maar of dat het zelfde is wat jij hebt, is zonder foto lastig te zeggen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.