rvamerongen Geplaatst: 20 mei 2023 Geplaatst: 20 mei 2023 (aangepast) Ik had vorig jaar geen last van voorjaar of najaars storm; maar wel van 1tje in de zomer. Kap in duizend stukjes. nu gebruik ik 25mm hoge druk pijp. Verschil 20-25mm is toch behoorlijk. Kappen zijn max 200cm lang 45 diep en 65hoog. de kap en zijkanten zijn van golfplaat; voor en achterzijden wil ik weer van fijn gaas doek maken. Hoe zetten jullie dat vast? Vorige keer had ik een overmaat pijp gebruik met over de hele lengte een brede gleuf geslepen zodat het over het frame buis met gaas zou passen. Ik wil gaas gebruiken vanwege oververhitting ( zon staat er van <10:00 tot zonsondergang) en dat de wind erdoor kan. werkte redelijk maar denk dat het poly gaas van beroerde kwaliteit is. twee vragen - wat is kwalitatief een goed gaas dat geen vliegjes en rupsen doorlaat. en hoe zouden jullie het vast zetten? bedankt voor het meedenken. btw, het gaat hier over hydroponics. 20 mei 2023 aangepast door rvamerongen Quote
donaldk Geplaatst: 1 juni 2023 Geplaatst: 1 juni 2023 Horrengaas, RVS of Aluminium. Glasvezel nog iets minder duur, maar of dat sterk genoeg is? Mooiste is een stripje erop popnagelen. Gaas tussen buis en strip. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.