dvdmeer Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Is dit iets om te gebruiken van het voorjaar/zomer voor komkommer/courgette/tomaat/paprika? http://www.koopgoedkoop.nl/tuin/tuinkassen/folie-kas/tomatenkas-2-30-m-met-kweekrekken.html Iemand toevallig ook ervaring met kwaliteit? Quote
tnauta Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Ik denk dat het plastic te dun is om goed te kunnen isoleren. Ik weet niet hoe dik het plastic is (aantal gram)? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
sannie Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 die heb ik ook op het oog mijn tuintje is niet zo groot en is gauw gevuld en had zelf gedacht om iets zelf te fabriceren. gezien het mijn eerste jaar is wil ik ook niet te veel geld in stoppen, maar als er positieve ervaringen zijn misschien toch overstag? Quote
hansm Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Dat type kas klapt bij ons op de volkstuin bij de een na de ander in elkaar na een storm zijn ze allemaal plat Daar moet je best veel aan verbeteren o.a extra palen en scheerlijnen over heen en dan nog hoor, ik zie zelden zo'n ding lang blijven staan.Alle verbindingen breken af bij minste druk is gewoon ook maar plastic verbinding stukken, draagvermogen planken bijna nul.Staan ze totaal beschut en uit de wind bv in je achtertuin, dan werkt het wel, anders zonde van je geld. Quote Players only love you when they're playing.
sannie Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 niet doen dus...tnx ga zelf iets bedenken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.