guyske Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Tuintje begint er een beetje uit te zien, veel gesnoeid, bakken in orde gezet en begonnen met zaaien van salade en wortelen onder glas. Een testbakje opgezet met erwten die ik licht heb laten voorschieten. Bananenboom onder winterbescherming gehaald, ziet er nu triestig uit maar dat komt goed.
Supermoeke Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Ja die boom ziet er erg triest uit.. als je had gezegt dat hij het niet had overleeft had ik het ook geloofd.. Succes ermee..
guyske Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Geplaatst: 24 maart 2012 Amandelboom en perziken staan mooi in bloem, tientallen bijen zijn zeer hard bezig. Vandaag Amerikaanse blauwe bessen gepland en kiwibes.
Rantje Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 Leuk! Duidelijk voorjaar!!! Hoe is het nu met die bananenboom? Kan me haast niet voorstellen dat deze weer tot leven komt Maar een prachtig ding op je eerdere foto's http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
guyske Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Geplaatst: 24 maart 2012 Op die foto is hij nog heel klein, het is altijd spannend afwachten, de grond is nu aan het opwarmen de komende dagen - weken weten we of hij weer doorkomt Amandelen en perziken staan er mooi bij en lokken tientallen bijen
guyske Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 Yep, het eerste scheutje van mijn bananenboom komt piepen, bijna niet voor te stellen dat die 4 a 5 meter hoog gaat worden.
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 @Guy: Je kunt voortaan hier je eigen seizoenen bijhouden: www.moestuinforum.nl/blog Je oude berichten kan je daar ook naartoe kopiëren. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten