Lia56 Geplaatst: 23 augustus 2023 Geplaatst: 23 augustus 2023 (aangepast) Er komt vanzelf wel wat bij maar om niets te vergeten alvast: Gevraagd: Eeuwige moes: Appels voor taart Te geef: Weckpotje zonder rubber ring met maar 1 klemaan Cupcake Stekken citroenmelisse Tomatenzaden: Hundreds en Thousands - Appelvrouw Ananas - Claudy Black Opal- Claudy Chio Chio San Golden Sweet - Claudy Green Zebra Paprikazaden: Trontarolo Marconi Golden Zaden Citroen Basilicum - Tanja65 diatomeeën aarde Appelvrouw Meloenzaden: Ha'On - Tanja65 Pompoenzaden: Butternut Arja, Tanja65 Zonnebloem zaden Krijg: Liguria tomaat zaden : Jootje Bietjes Crapaudine zaden : Appelvrouw Zwartmoeskervel : Jorieke Eeuwige moes: acpronk Gele framboos : Mellie Tomatenzaadjes Glossy Blue Tanja65 6 oktober 2023 aangepast door Lia56 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 23 augustus 2023 Geplaatst: 23 augustus 2023 Ik wil wel een paar zaadjes van je Ha’on als dat mag. Heb je ook nog wensen? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Lia56 Geplaatst: 24 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2023 @Tanja65 Zeker mag dat. Ik heb inmiddels al 4 meloenen van de plant gekregen en er hangen er nog eens 4 aan. Wensen kijk ik nog even. Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Ga jij bij mijn lijst ook wat uitzoeken? Ik heb er zaden bijgezet vandaag. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 ow die weckpotjes wordt ik wel super blij van als ze al niet vergeven zijn. wil je eens op mijn lijstje kijken of ik iets voor jou mee kan nemen ? 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 10 minutes ago, Cupcakeje said: ow die weckpotjes wordt ik wel super blij van als ze al niet vergeven zijn. wil je eens op mijn lijstje kijken of ik iets voor jou mee kan nemen ? Ik neem m mee voor je... is er maar een hoor... Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 geeft niks ik ben met alle potjes blij. mijn man heeft nieuwe schappen gemaakt in de kelder en nu kan ik er heeeeeeeel veel kwijt 1 Quote
acpronk Geplaatst: 3 oktober 2023 Geplaatst: 3 oktober 2023 Op 23-8-2023 om 21:35, Lia56 zei: Gevraagd: Eeuwige moes Wil je een stek zonder wortels? Kan ik afknippen als je wilt. Kreeg 1 of 2 jaar geleden een stek, is nu een bosje met een diameter van 50cm geworden. Heeft alleen niet zo veel blad meer, de slakken en rupsen zijn er tekeer gegaan... Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Arja Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 @Cupcakeje misschien mij heb ik een ring die om dit weckpotje past. @Lia56 heb je een paar butternut zaden voor mij? Quote
Lia56 Geplaatst: 4 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2023 Just now, Arja said: heb je een paar butternut zaden voor mij? Jazeker... neem ik mee 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Je krijgt van mij nog tomatenzaadjes Glossy Blue. Ik zie dat je ook butternut en citroenbasilicum zaadjes hebt. Heb je er ook nog voor mij of zijn ze op? En kan ik jou nog met iets anders verblijden? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Claudy Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 hai, Ik heb interesse in black opal zaden en golden sweet..zie mijn ruillijst van vorig jaar..of kan je wat bijzondere tomatenzaden meenemen? groetjes van Claudia Quote
Lia56 Geplaatst: 6 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2023 On 10/5/2023 at 12:14 AM, Tanja65 said: butternut en citroenbasilicum zaadjes hebt Ik neem ze mee voor je Quote
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Tnx! 🙏 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Je krijgt van mij nog tomatenzaadjes glossy Rose Blue (zag het niet staan bij je ‘krijg’). Mocht je nog meer willen hoor ik het graag. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.