Geplaatst: 24 augustus 20232 j Heeft iemand een idee waar ik deze buisdingen kan krijgen ? Niet via amazon USA o.i.d. https://www.greenhousemegastore.com/products/snap-clamps
Geplaatst: 24 augustus 20232 j Ik maakte ze zelf..van electrabuizen stukjes van 3, 4 cm zagen en die dwars door nog een keer inzagen.. Kun je ze er zo omheen klemmen.
Geplaatst: 24 augustus 20232 j Gebruik je dit om buizen te verlengen/koppelen? 24 augustus 20232 j aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 25 augustus 20232 j Auteur Neen, ik heb ze nodig voor iets dat niet tuingerelateerd is. Om stof vast te zetten op de buizen van mijn quiltframe !
Geplaatst: 25 augustus 20232 j Ik had ze ooit van het merk Q-snap frame. Misschien levert zoeken op die term iets op,al zijn ze volgens mij in Nederland niet heel gangbaar.
Geplaatst: 25 augustus 20232 j Auteur @alvon de buizen zijn 28 mm @Arja dank je, ik zal eens zoeken op die naam.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.