Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuke site inderdaad!

Ik zag vandeweek in t nieuws deze site: Pepermarkt.nl. voor moestuiniers die ruimte zoeken of mensen die ruimte willen uitlenen of huren aan moestuiniers.

Leuke ontwikkelingen laatste tijd!

Geplaatst:

Leuke site. Ik vind de site niet echt handig in gebruik maar wel erg leuk. Ik ga er ook wat locaties aan toe voegen. (maar mijn bramenplekjes wil ik eigenlijk niet verraden...flauw hè)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

haha Bonnie ja dat heb ik ook hoor, de allerbeste plekjes hou ik toch voor mezelf alleen dan maar hopen dat niemand anders je beste plekjes erop zet haha

Geplaatst:

Maar weet iemand eigenlijk hoe dit echt geregeld is in de wet? Mag je strikt juridisch gezien zomaar plukken in openbare ruimten? Staat hier iets over in ons wetboek? Als het mag, dna mag je namelijk ook dingen verzamelen voor in bijvoorbeeld kerst stukjes, waarom zou iemand dat dan nog voor belachelijke prijzen bij een tuincentrum kopen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...