Cupcakeje Geplaatst: 29 september 2023 Geplaatst: 29 september 2023 (aangepast) LIJST GESLOTEN ik ben vanavond weg en wil morgen ochtend meteen wegrijden. Dus ik kan helaas verder geen dingen meer verzamelen voor mensen:) De zaden dozen gaan mee voor last minute ruilingen op de dag zelf. Maar alle dahlias etc zijn vergeven. allemaal ! ik kan eindelijk weer eens naar een moestuin forum dag. ik heb er enorm veel zin in. Maar ik heb de afgelopen jaren weinig kunnen tuinieren dus nog weinig te ruil. Dus dit wordt vooral een herrinerings lijstje wat ik mee moet nemen Ik zal van de week eens een goed rondje door de tuin maken voor eventuele last minute ruils Wat heb ik wel : Bloemen: Gewone irissen Dhalia cassis Wine eyed jill Dahlia aztec enkel bloemige dahlia Grote orange dahlia kleine roze/ paarse dahlia dahlia deuil du roi albert 1 dahlia waarvan ik niet meer zeker weet welke het is. Waarschijnlijk de pooh kruiden die ik kan afsteken sinaasappeltijm gewone tijm salie paarse salie citroen melisse oregano Fruit: Aardbeien stekjes ik weet niet meer zeker welk ras het is of Elsanta of Evy 2 oogst wat ik kan meenemen salie rozemarijn oregano saffraan Granny smith appels Overig: Ontsapper voor op weckketel Wat zoek ik : weckpotten zaadjes thaise basilicum aziatische sla mix zaad andijvie zaad Zaden baby boo pompoen ( mini witte pompoen) Wat moet ik meenemen: geld voor varkensvlees iets te eten iets te drinken zaden uitzoeken voor de zadentafel sinaasappeltijm voor tanja65 Dahlia aztec voor Lia , maar als er nog over zijn die dan ook Appelvrouw: Appels , enkelvoudige dahlia, dahlia cassis? Ciska. Verrassing dahlia en sinaasappeltijm Goldfish Roi de Albert zijn en de Aztec. 6 oktober 2023 aangepast door Cupcakeje nieuwe toevoegingen 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Fijn dat je weer bent! Ik heb belangstelling voor Dahlia's maar vraag mij af of er dingen zijn die je zoekt? Mijn eigen lijst is nooit volledig dus wie weet heb ik het voor handen. Quote
Lia56 Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Ik weet niet hoeveel dahlia's je hebt. Maar anders zou ik er ook wel wat willen.. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 (aangepast) En ik. Maar eigenlijk is het niet echt de tijd om dahlia’s al op te graven? Of heb je ze in een pot. In ieder geval ben ik geïnteresseerd in enkelvoudige dahlia’s of in rode kleuren. Het gezellig dat je komt! En zoek vooral wat uit van mijn lijst zelfs al heb je niets voor mij. 30 september 2023 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Oef...dahlias zijn al weg denk ik🙈 heb er zelf ook wel ter ruil. Als je stekje sinaasappelthijm hebt graag en welke kruiden heb je zoal? Wat zoek je zelf? Heb verschillende muntsoortjes en ook kruiden...roep maar wat...😊 Quote
Tanja65 Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Leuk! ik heb ook belangstelling voor een stekje sinaasappeltijm, en ben nieuwsgierig naar je overige kruiden. Wat voor wensen heb je verder? Misschien zie je iets om te ruilen op mijn lijst, en als je niets ziet kun je altijd vragen. Niet alles staat er op. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Cupcakeje Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 Op 30-9-2023 om 11:41, Goldfish zei: Fijn dat je weer bent! Ik heb belangstelling voor Dahlia's maar vraag mij af of er dingen zijn die je zoekt? Mijn eigen lijst is nooit volledig dus wie weet heb ik het voor handen. Hey ik weet nog niet precies wat ik kwijt kan in de tuin volgend jaar. maar ik heb een klein lijstje gemaakt wat ik sowieso kwijt kan. Ik was eigenlijk gewoon van plan om de lijstjes af te speuren van de mensen die iets willen ruilen XD Ik heb de soorten dahlias toegevoegd. Kan je aangeven welke je mooi vind ? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 Op 30-9-2023 om 12:00, Lia56 zei: Ik weet niet hoeveel dahlia's je hebt. Maar anders zou ik er ook wel wat willen.. dat zou moeten lukken gok ik. Ik heb de soorten dahlias toegevoegd. Kan je aangeven welke je mooi vind ? 1 Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 Op 30-9-2023 om 13:02, appelvrouw zei: En ik. Maar eigenlijk is het niet echt de tijd om dahlia’s al op te graven? Of heb je ze in een pot. In ieder geval ben ik geïnteresseerd in enkelvoudige dahlia’s of in rode kleuren. Het gezellig dat je komt! En zoek vooral wat uit van mijn lijst zelfs al heb je niets voor mij. mijne staan idd voornamelijk in pot. en anders blijven ze ook in de grond dus is het meer opsteken ik heb 1 soort enkelvoudige dahlia maar die is paars met wit , weet niet of je die mooi vind? mijn rode dahlias ben ik helaas twee jaar geleden verloren Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 Op 30-9-2023 om 20:01, Ciska zei: Oef...dahlias zijn al weg denk ik🙈 heb er zelf ook wel ter ruil. Als je stekje sinaasappelthijm hebt graag en welke kruiden heb je zoal? Wat zoek je zelf? Heb verschillende muntsoortjes en ook kruiden...roep maar wat...😊 hahaha euhm ik denk dat het nog wel moet lukken tenzij iedereen dezelfde wilt. ik zal eens op jouw lijstje kijken welke jij hebt want ik ben twee jaar geleden een hoop variteiten kwijt geraakt dus ik wil de collectie wel weer uitbreiden. De kruiden zijn nu toegevoegd aan de lijst dus kijk vooral welke je intressant vind. Quote
Lia56 Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 22 minutes ago, Cupcakeje said: dat zou moeten lukken gok ik. Ik heb de soorten dahlias toegevoegd. Kan je aangeven welke je mooi vind ? Dahlia aztec...alle dahlia's zijn mooi. Kijk maar wat je kun missen en wat een ander niet wilt 👍 Quote
appelvrouw Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 Ja Dahlia cassis vind ik ook erg mooi, dus😎 Mag ik ook een paar appels? Ga je wel bij mij kijken op de lijst graag.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 Wat zoek je precies in dahlias.. Heb ook enkelvoudige. Gele, rode, paarse...ik maak morgen even wat foto's. Roep maar wat... Alles wat jij op foto laat zien, heb ik nog niet...dus ik laat mij verrassen. En sinaasappelthijm is helemaal prima hoor... Quote
Cupcakeje Geplaatst: 3 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2023 20 uren geleden, appelvrouw zei: Ja Dahlia cassis vind ik ook erg mooi, dus😎 Mag ik ook een paar appels? Ga je wel bij mij kijken op de lijst graag.. ga ik doen, maar ik weet nog niet hoeveel ik kan volgend jaar. dus ik heb weinig nodig, ik kom vooral om jullie allemaal eindelijk weer eens te zien Quote
Cupcakeje Geplaatst: 3 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2023 17 uren geleden, Ciska zei: Wat zoek je precies in dahlias.. Heb ook enkelvoudige. Gele, rode, paarse...ik maak morgen even wat foto's. Roep maar wat... Alles wat jij op foto laat zien, heb ik nog niet...dus ik laat mij verrassen. En sinaasappelthijm is helemaal prima hoor... mijn gele en rode ben ik kwijt geraakt dus die vind ik wel super leuk dan heb ik een beetje variatie Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2023 Geplaatst: 3 oktober 2023 24 minuten geleden, Cupcakeje zei: hoeveel ik kan volgend jaar Ja dat snap ik. Wie weet zit er toch wat tussen. Ik ga trouwens liever voor de cassis als ik nog kan kiezen. Leuk je te zien toch🥳 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 @Cupcakeje Ook ik vind alles dahlia's mooi (of lelijk zoals je wilt). Ik ga ze kweken voor een dierbare vriendin van mij die een uitstekende bloemschikster is van huis uit. Dus hoe de dahlia's ook gevormd of gekleurd zijn, zij zal er wat moois mee weten te maken. Mijn persoonlijke voorkeur zou de Roi de Albert zijn en de Aztec. Als ik niets heb ter ruil dat je boeit, dan wil ik er ook wel wat geld voor neerleggen. Die weckpotten : zoek je een speciaal model of inhoud? Ik kan kijken of ik er een stel kan missen, al dan niet met weckring er bij. DIe ontsapper: hoe ik moet ik mij dat voorstellen dat het werkt icm met een weckketel (ik heb een elektrische)? Quote
Ciska Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Ik neem een gele en rode voor je mee😊 Quote
Arja Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 (aangepast) Ik heb 3 weckpotten voor je van elk 1 liter. Met deksel en ring. De klemmetjes moet je zelf even kopen. Ik heb wel belangstelling voor je irissen. 5 oktober 2023 aangepast door Arja Quote
Jorieke123 Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 7 uren geleden, Goldfish zei: ontsapper: hoe ik moet ik mij dat voorstellen dat het werkt icm met een weckketel (ik heb een elektrische)? Ja ik ben ook benieuwd... wat is het formaat? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cupcakeje Geplaatst: 5 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2023 Op 4-10-2023 om 15:00, Arja zei: Ik heb 3 weckpotten voor je van elk 1 liter. Met deksel en ring. De klemmetjes moet je zelf even kopen. Ik heb wel belangstelling voor je irissen. geen probleem die heb ik nog, ik neem de irrissen voor je mee 1 Quote
Cupcakeje Geplaatst: 5 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2023 (aangepast) heel lief maar betalen is echt niet nodig ! ik ga nu alle dahlias verzamelen en dan ga ik ze onderling verdelen aan alle geintresseerde. Wat ik heb begrepen is dat de ontsapper op de weck ketel wordt gezet . ik heb er een op gas en hij past niet op mijn weckketel. mijn weckketel is te breed. Vooral halve liters of liter potten zijn hier in gebruik:) alle modellen zijn welkom 5 oktober 2023 aangepast door Cupcakeje 1 Quote
Cupcakeje Geplaatst: 5 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2023 oke de dahlia knollen zijn aanzienlijk kleiner dan normaal. Dat betekend helaas dat ze niet allemaal gesplit kunnen worden ik heb vandaag het volgende kunnen klaar leggen : goldfish Roi de Albert 1X Ciska roze dahlia 1X en 1 X sinaasappeltijm sinaasappeltijm voor tanja65 1X Appelvrouw: Appels dahlia cassis De Aztec is twee keer om gevraagd maar helaas niet te stekken. Lia jouw maakte het volgens mij niet super veel uit? ik heb nog 2 potten met dahlias die ik nog niet heb kunnen checken omdat het donker werd. Die check ik als het lukt morgen. Maar heb maar 1,5 uur na het werk om te koken en te eten voor ik weer weg moet. En anders check ik die zaterdag ochtend nog voor je . Arja De irissen liggen klaar 3X 2 1 Quote
Cupcakeje Geplaatst: 5 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2023 Op 4-10-2023 om 09:08, Goldfish zei: @Cupcakeje Ook ik vind alles dahlia's mooi (of lelijk zoals je wilt). Ik ga ze kweken voor een dierbare vriendin van mij die een uitstekende bloemschikster is van huis uit. Dus hoe de dahlia's ook gevormd of gekleurd zijn, zij zal er wat moois mee weten te maken. Mijn persoonlijke voorkeur zou de Roi de Albert zijn en de Aztec. Als ik niets heb ter ruil dat je boeit, dan wil ik er ook wel wat geld voor neerleggen. Die weckpotten : zoek je een speciaal model of inhoud? Ik kan kijken of ik er een stel kan missen, al dan niet met weckring er bij. DIe ontsapper: hoe ik moet ik mij dat voorstellen dat het werkt icm met een weckketel (ik heb een elektrische)? Op 4-10-2023 om 16:41, Jorieke123 zei: Ja ik ben ook benieuwd... wat is het formaat? Wat ik begrepen heb moet de ontsapper op de ketel gezet worden. de ontsapper is 29 cm . De ring eronder die op de ketel gaat 32. 1 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.