Mellie Geplaatst: 26 oktober 2024 Geplaatst: 26 oktober 2024 Ik heb de shishito en een paar andere pepers uit de kas gehaald en naar binnen verplaatst. Alles water en voeding gegeven en mooie zonnige plekjes. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 30 oktober 2024 Geplaatst: 30 oktober 2024 Flinke spontane snijbietzaailingen weggehaald en verderop op een nette rij teruggezet. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 40 narcissenbollen gepoot. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 8 november 2024 Geplaatst: 8 november 2024 Een dozijn solo knoflook gezet. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Rookie Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 Een pot met alfalfakiemen opgestart. 2 Quote
woldistel Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 @Rookie Goed idee! (loopt gelijk naar de keuken 😃) 2 Quote
Gitta Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 Ik heb mosterdkers op een kiemschaaltje. 2 Quote
Wortel Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 Kontjes van citroengras in een glas met wat water gezet. Ben benieuwd of ze uitlopen. 3 Quote
woldistel Geplaatst: 25 december 2024 Geplaatst: 25 december 2024 Wat zaden uit een uitgedroogde passievrucht van de AH gepulkt en in een bakje met grond gedaan. Zal waarschijnlijk een passiflora edulis f. edulis zijn. Geen idee of het wat gaat worden. Ik heb vaker eetbare passiflora gekweekt, maar die kwamen buiten niet altijd de winter door en in de kas ook niet. Buiten staat nog een witte passiflora caerulea "Constance Elliot" en in goede zomers zitten daar ook wel eens vruchten aan, maar die zijn oranje en bevatten weinig vlees en sap. Wel heel winterhard. Ook weer een bak met geweekte erwten op de vensterbank gezet voor de erwtenscheuten. 2 Quote
Patrijs Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Een aalbestak in de grond gestoken. 2 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 31 december 2024 Auteur Geplaatst: 31 december 2024 Vanaf morgen: 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari Kontjes van citroengras in een glas met wat water gezet. Ben benieuwd of ze uitlopen.Doen ze altijd. Als ze gaan schimmelen, dan trek je het buitenste blad ervan af en vers water en weer door. Ik heb de vijgenstekken van @acpronk gepoot. 2 buiten en de rest binnen. Op hoop van zegen! 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.