anja247 Geplaatst: 2 april 2012 Geplaatst: 2 april 2012 Ik heb sinds kort een moestuintje en heb gisteren de laatste beetje aardperen oogst van de vorige eigenaar binnengehaald - een kwart emmertje van allerlei grootten knollen.om te planten maar ook om te eten. ze smaken overheerlijk (veroorzaken wel winderigheid) ik zelf eet ze niet maar een ander wil ze misschien hebben?ze vormen heel mooie bloemen (zonnenbloemen) en vooral als je een diabeet bent is het een ideale groente! Ik wil ze graag weggeven aan iemand die er gebruik voor heeft (ophalen graag). bij mij komen ze in de compostbak terecht Quote
veuvecouderc Geplaatst: 2 april 2012 Geplaatst: 2 april 2012 Ik denk dat het niet heel lang duurt voor er iemand voor je deur staat Kans is trouwens ook aanwezig dat wanneer jij ze op de composthoop gooit ze daar gewoon verder gaan met groeien. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
thea Geplaatst: 2 april 2012 Geplaatst: 2 april 2012 Ga je naar de moestuin dag 20 mei?Misschien zijn er liefhebbers om te ruilen! Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
anja247 Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 tegen die tijd zijn ze niet meer te gebruiken, jammer genoeg.eenmaal uit de grond moet je ze wel eten of opnieuw planten.Ga je naar de moestuin dag 20 mei?Misschien zijn er liefhebbers om te ruilen! Quote
blankerj Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Beste Anja, ik ben op zoek naar aardperen en zou ze graag van je overnemen.Hoe kunnen we dit voor jou het beste afspreken? Met vriendelijke groet, Joke Quote
anja247 Geplaatst: 14 april 2012 Auteur Geplaatst: 14 april 2012 joke, jammer dat ik zo laat reageer, had een weekje vakantie en was niet onlineik heb het emmertje vorig week meegegeven aan mijn zus, zij heeft hier soep van gemaakt en gaat ook wat planten in haar eigen tuintje.er zijn helemaal geen knollen meer over Beste Anja, ik ben op zoek naar aardperen en zou ze graag van je overnemen.Hoe kunnen we dit voor jou het beste afspreken? Met vriendelijke groet, Joke Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.