geedee Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 (aangepast) 13 mei 2012 aangepast door Gast
geedee Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 btw mag ik een meloen en paprika? Yups Dus over een dag of 10 een perfecte maat om mee te nemen naar Zelhem en ook de perfecte tijd om ze uit te planten. Wie heeft er plek voor en wil er een? Nog 2 over
geedee Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Geplaatst: 13 mei 2012 jawel hoor, dat kan zeker wel! t is natuurlijk leuker om Gee ook meteen mee te nemen... hopleijk komt er nog een oplossing, ander haal ik gewoon de potten en planten van tevoren bij je op Gee... Dat is in ieder geval al een oplossing Ok, ik lees net dat Margareth zich heeft aangemeld, had net in het andere topic al een idee neergezet, mocht niemand anders t willen of kunnen Had zóveel geregeld dat het mogelijk over jullie beide auto's verdeeld kan? Spullen kan ik voor je aanpakken, en eventueel geld dat je moet betalen kan ik voorschieten? kan Margareth of Jos niet alvast planten meenemen?Ik zal Jos eens polsen en fijn dan je evt kunt voorschieten Lief van jullie Zal even inventariseren deze week , wat er met jullie mee moet / kan / voorgeschoten, en wat ik zélf gewoon meeneem. Wordt al een beetje rustiger nu....heb er slecht van geslapen
Margareth Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 ja heej t is niet de bedoeling dat je er slecht van gaat slapen he!Je doet al genoeg hoor met al die potten en plantjes... ik vind t geen probleem om alles op te halen vantevoren...
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Helemaal top Margareth( het gaat ook over mijn planten..ik voelde me er al rot om dat ik Geedee ermee belast heb ) Gelukkig komt het zo wel goed.Geedee je zegt maar wat ik eventueel moet voorschieten, dan zorg ik dat ik het bij me heb. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Als Margareth en Jos t mee kunnen nemen, zou dat mooi zijn. Zij wonen dacht ik dichter bij jou in de buurt dan mijn vriend? En mocht er dan nog wat over blijven, kan hij t altijd komen halen. Wel graag op tijd want ik denk dat hij woendag, donderdag, ofwel vrijdag deze kant op komt. Vanwege de vrije dagen. Ik weet nog niet welke dag. Zal t hem vanavond vragen. Good things come in small packages
geedee Geplaatst: 15 mei 2012 Auteur Geplaatst: 15 mei 2012 WIE VAN JULLIE IS OM HALF 4 A.S. ZONDAG ALWEER RICHTING HUIS??(dan moet ik voor de ruil ff iets regelen ) Ik neem mee voor: bonnie f: tijmplantjes + laurierstek (3 april gestekt...hoop dat die dan worteltjes heeft)thessa: (bol) mos en boomschors...en euro's voor potje paardenbloemstroopheylane: dropplantzaadjes of plantjesjorieke: 6 puntpaprika-plantjes + 2 oranje (snack)paprika-plantjes + zevenblad wortels/plantjes + eierdoosjes + stoeptegels eva: aloë vera + paarse lage herfstaster + scheut oosterse karmozijnbes als eva's zaadjes niet willen kiemen én een trutteplantje(Lychnis coronaria) en ABC kruidRvO: stinseplantjes(sneeuwklokjes/roze en gele dovenetel/longkruidJootje: tijmplantjesdennis 29: moederkruid en zeepkruidJasmin : een emmer mét deksel mooie gedroogde paardenmest kruidje: paardenmest dick: pompoenplantje en ABC kruidthea: druivenstekjes, aloe vera stek, puntpaprika, netmeloengreetje11: oranje snackpaprika+2 puntpaprikaplantjes+1 netmeloen Voor de liefhebbers kan ik nog meenemen: Lavas, Moederkruid, Tijmplantjes, Kattenkruid, stekken laurier(als ze aan zijn gegaan), zeepkruid. Stekjes paarse herfstaster, forsythia, abc kruid, Lychnis coronaria(prikneus), barbara kruid, bijvoet, schone paardemest , netmeloen, puntpaprikaplantjes Laat maar weten als er iets voor je tussenzit. en de nodige plantenbakken (overzicht in apart topic: grote-planten-emmers-t3671.html )en geheime dingen die Jorieke niet mag lezen en 6 supermarktmanden vol leuk ruilspul van appelvrouw Als het goed is neem ik mee terug: pitaya, meloenpeer, (niet winterharde) klimspinazie en witte herfstaster van evaegyptische ui , eucalyptus , knolselderij, kefir en boerenjasmijn(als die aangaat hoop ik) van joriekeaktie maxi zadenzakjes en 2 hopscheutjes van RvOschoenlappersplantje van bonnie fonsterfelijkheidskruid van frank vwleen walnootzaailing van greetje11 als ze er een vind een wijnbes én een te betalen mooi stuk gereedschapjostabes stekje en een jiaogulan van dennis29zeep van Jasmin knolselderij, rankende roos, tay berry en rode kamperfoelie van theaeen gele framboos van joke81munt en chocola van jootje Ik zoek nog: paddenstoelkweek Ben ik iets vergeten?Laat maar ff weten
geedee Geplaatst: 17 mei 2012 Auteur Geplaatst: 17 mei 2012 Zo.....alles zover gereed gezet....en de laatste dingetjes verspeend........ ik was vanmiddag toch echt zevenblad water aan het geven en droge paardedrollen aan het inpakken Margareth neemt de plantjes van appelvrouw alvast mee zondag...en nog wat geheims dat iets eerder in Zelhem moet zijn Ik neem mee voor: bonnie f: tijmplantjes + laurierstek (3 april gestekt...hoop dat die dan worteltjes heeft)thessa: (bol) mos en boomschors...en euro's voor potje paardenbloemstroopheylane: dropplantzaadjes of plantjesjorieke: 6 puntpaprika-plantjes + 2 oranje (snack)paprika-plantjes + zevenblad wortels/plantjes + eierdoosjes + stoeptegels eva: aloë vera + paarse lage herfstaster + scheut oosterse karmozijnbes als eva's zaadjes niet willen kiemen én een trutteplantje(Lychnis coronaria) en ABC kruidRvO: stinseplantjes(sneeuwklokjes/roze en gele dovenetel/longkruidJootje: tijmplantjesdennis 29: moederkruid en zeepkruidJasmin : een emmer mét deksel mooie gedroogde paardenmest kruidje: paardenmest dick: pompoenplantje en ABC kruidthea: druivenstekjes, aloe vera stek, puntpaprika, netmeloengreetje11: oranje snackpaprika+2 puntpaprikaplantjes+1 netmeloen en de nodige plantenbakken (overzicht in apart topic: grote-planten-emmers-t3671.html )en geheime dingen die Jorieke niet mag lezen Als het goed is neem ik mee terug: pitaya, meloenpeer, (niet winterharde) klimspinazie en witte herfstaster van evaegyptische ui , eucalyptus , knolselderij, kefir en boerenjasmijn(als die aangaat hoop ik) van joriekeaktie maxi zadenzakjes en 2 hopscheutjes van RvOschoenlappersplantje van bonnie fonsterfelijkheidskruid van frank vwleen walnootzaailing van greetje11 als ze er een vind een wijnbes én een te betalen mooi stuk gereedschapjostabes stekje en een jiaogulan van dennis29zeep van Jasmin knolselderij, rankende roos, tay berry en rode kamperfoelie van theaeen gele framboos van joke81munt en chocola van jootje Ik zoek nog: CRANBERRY PLANTJES
Sovreze Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 Terug van even weggeweest.. Is er al een adres bekend?
Helly Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 Hier Sovreze: moestuindag-2012-op-20-mei-in-zelhem-t3500-290.html Good things come in small packages
geedee Geplaatst: 17 mei 2012 Auteur Geplaatst: 17 mei 2012 Zo.....alles zover gereed gezet....en de laatste dingetjes verspeend........ ik was vanmiddag toch echt zevenblad water aan het geven en droge paardedrollen aan het inpakken Margareth neemt de plantjes van appelvrouw alvast mee zondag...en nog wat geheims dat iets eerder in Zelhem moet zijn Ik neem mee voor: bonnie f: tijmplantjes + laurierstek (3 april gestekt...hoop dat die dan worteltjes heeft)thessa: (bol) mos en boomschors...en euro's voor potje paardenbloemstroopheylane: dropplantzaadjes of plantjesjorieke: 6 puntpaprika-plantjes + 2 oranje (snack)paprika-plantjes + zevenblad wortels/plantjes + eierdoosjes + stoeptegels eva: aloë vera + paarse lage herfstaster + scheut oosterse karmozijnbes als eva's zaadjes niet willen kiemen én een trutteplantje(Lychnis coronaria) en ABC kruidRvO: stinseplantjes(sneeuwklokjes/roze en gele dovenetel/longkruidJootje: tijmplantjesdennis 29: moederkruid en zeepkruidJasmin : een emmer mét deksel mooie gedroogde paardenmest kruidje: paardenmest dick: pompoenplantje en ABC kruidthea: druivenstekjes, aloe vera stek, puntpaprika, netmeloengreetje11: oranje snackpaprika+2 puntpaprikaplantjes+1 netmeloen en de nodige plantenbakken (overzicht in apart topic: grote-planten-emmers-t3671.html )en geheime dingen die Jorieke niet mag lezen Als het goed is neem ik mee terug: pitaya, meloenpeer, (niet winterharde) klimspinazie en witte herfstaster van evaegyptische ui , eucalyptus , knolselderij, kefir en boerenjasmijn(als die aangaat hoop ik) van joriekeaktie maxi zadenzakjes en 2 hopscheutjes van RvOschoenlappersplantje van bonnie fonsterfelijkheidskruid van frank vwleen walnootzaailing van greetje11 als ze er een vind een wijnbes én een te betalen mooi stuk gereedschapjostabes stekje en een jiaogulan van dennis29zeep van Jasmin knolselderij, rankende roos, tay berry en rode kamperfoelie van theaeen gele framboos van joke81munt en chocola van jootje Ik zoek nog: CRANBERRY PLANTJES
Thessa Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 WIE VAN JULLIE IS OM HALF 4 A.S. ZONDAG ALWEER RICHTING HUIS??(dan moet ik voor de ruil ff iets regelen ) Ik neem mee voor: bonnie f: tijmplantjes + laurierstek (3 april gestekt...hoop dat die dan worteltjes heeft)thessa: (bol) mos en boomschors...en euro's voor potje paardenbloemstroopheylane: dropplantzaadjes of plantjesjorieke: 6 puntpaprika-plantjes + 2 oranje (snack)paprika-plantjes + zevenblad wortels/plantjes + eierdoosjes + stoeptegels eva: aloë vera + paarse lage herfstaster + scheut oosterse karmozijnbes als eva's zaadjes niet willen kiemen én een trutteplantje(Lychnis coronaria) en ABC kruidRvO: stinseplantjes(sneeuwklokjes/roze en gele dovenetel/longkruidJootje: tijmplantjesdennis 29: moederkruid en zeepkruidJasmin : een emmer mét deksel mooie gedroogde paardenmest kruidje: paardenmest dick: pompoenplantje en ABC kruidthea: druivenstekjes, aloe vera stek, puntpaprika, netmeloengreetje11: oranje snackpaprika+2 puntpaprikaplantjes+1 netmeloen Voor de liefhebbers kan ik nog meenemen: Lavas, Moederkruid, Tijmplantjes, Kattenkruid, stekken laurier(als ze aan zijn gegaan), zeepkruid. Stekjes paarse herfstaster, forsythia, abc kruid, Lychnis coronaria(prikneus), barbara kruid, bijvoet, schone paardemest , netmeloen, puntpaprikaplantjes Laat maar weten als er iets voor je tussenzit. en de nodige plantenbakken (overzicht in apart topic: grote-planten-emmers-t3671.html )en geheime dingen die Jorieke niet mag lezen en 6 supermarktmanden vol leuk ruilspul van appelvrouw Als het goed is neem ik mee terug: pitaya, meloenpeer, (niet winterharde) klimspinazie en witte herfstaster van evaegyptische ui , eucalyptus , knolselderij, kefir en boerenjasmijn(als die aangaat hoop ik) van joriekeaktie maxi zadenzakjes en 2 hopscheutjes van RvOschoenlappersplantje van bonnie fonsterfelijkheidskruid van frank vwleen walnootzaailing van greetje11 als ze er een vind een wijnbes én een te betalen mooi stuk gereedschapjostabes stekje en een jiaogulan van dennis29zeep van Jasmin knolselderij, rankende roos, tay berry en rode kamperfoelie van theaeen gele framboos van joke81munt en chocola van jootje Ik zoek nog: paddenstoelkweek Ben ik iets vergeten?Laat maar ff weten als je een netmeloen over hebt ?? heel graag voor dat potje stroop kan je de centjes thuis laten kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
geedee Geplaatst: 17 mei 2012 Auteur Geplaatst: 17 mei 2012 thessa: geef (bol) mos en boomschors en een netmeloenkrijg:paardebloemstroop [/size]
Eva Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 op mijn lijstje staat dat ik een pol heelblaadjes voor je mee neem... geedee Geeft:aloe veraoosterse karmozijnbesKleine herfstasterPrikneusABC kruidje Krijgt:pitaya meloenpeerheelblaadjeshoge witte herfstasterklimspinazie ik heb gezocht maar ik kan de pitaya zaadjes nergens vinden!zou je voor de zekerheid iets anders willen uitzoeken?als ik ze later alsnog vind stuur ik ze dan nog wel op....
appelvrouw Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Gee succes/goede reis zondagmiddag en zeeeeeeer bedankt voor het verzorgen van mijn planten!!Supertop mens ben je.. ik zie je zondag je suis chemin...Jet We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lisa Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Een beetje laat, maar heb je nog laurierstekken over? (2 ofzo) Ik heb zaden ter ruil (zie de site). http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Aanbevolen berichten