bonnie f Geplaatst: 6 mei 2012 Auteur Geplaatst: 6 mei 2012 Wil er iemand een Mirabilis jalapa-plantje. Geen nut, gewoon een leuke sierplant.Ik heb een paar plantjes over maar bij belangstelling zaai ik wat bij. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Wil er iemand een Mirabilis jalapa-plantje. Nachtschone..die kreeg ik vroeger van mij schoonmoeder die er gek op was..ja ik wil wel graag een plantje! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Staat genoteerd. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
dick Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Heb je nog citroengras voor mij over? Neem ik voor jouw Tagetes minuta voor je mee.
Eva Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 heey Bonnie, de nieuwzeelandse spinazie is nog steeds niet gekiemd...dus ik denk niet dat het nog wat wordt.veel courgette en komkommer heb ik ook niet over, ook hier liet het kiemen te wensen over. als ik een paar heb neem ik het nog voor je mee hoor! de rest staat al voor je klaar rare tomaat, afrikaantjeskraailook wat daslook 2 rode bleekselderij
bonnie f Geplaatst: 12 mei 2012 Auteur Geplaatst: 12 mei 2012 Ok, ik kan er nu niet meer omheen. De citroengras is niet opgekomen. Waar ik vorig jaar al snel mooie sprieten had is er nu niets opgekomen. Misschien is het zaad maar kort houdbaar.Maar helaas voor degene die ik een plantje heb beloofd. Helaas.Ik zal nog kijken of ik zaad kan krijgen en dan horen jullie nog. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Ik kan misschien nog wel een plantje missen... Zal even kijken. Bonnie, het staat me bij dat jij een vaste korenbloem wou. Maar kan het nu nergens meer vinden...? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 14 mei 2012 Auteur Geplaatst: 14 mei 2012 Sorry voor de late reaktie. Ik was niet op zoek naar korenbloemen. Weet ook niet wie wel.Mooi zijn ze wel. Jammer dat ik zo weinig ruimte heb... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Eva Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 ja, ze zijn prachtig en ruiken echt heerlijk!maar ook ik was het niet Jorieke!
Lisa Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Een beetje laat, maar ik heb nog wel interesse in het oregano plantje als je die nog hebt.Ik heb evt. zaden ter ruil (zie m'n site). http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Aanbevolen berichten