Geplaatst: 6 april 201213 j Ik vindt het moestuinforum ontzettend leuk, alleen, bepaalde onderwerpen boeit me totaal niet, maar ik moet ze steeds als, markeren als gelezen, kan ik van desbetreffende items verlost worden? Misschien is er wel iets voor, maar tot nu toe ben ik er nog niet achter gekomen.
Geplaatst: 6 april 201213 j Zo zal iedereen wel z'n favoriete onderwerpen eruit pikken. Ik ook. Wat ik allereerst doe, is op mijn eigen profiel klikken en dan op "zoek alle berichten van gebruiker". Van mezelf dus, om te zien of iemand op een van mijn laatste berichten iets geschreven heeft. Daarna bekijk ik mijn favoriete afdelingen. Als ik gelezen heb wat ik lezen wilde, ga ik naar het totaaloverzicht en klik rechtsboven op "markeer alle forums als gelezen". Dan zijn alle rode vinkjes in een handomdraai verdwenen. Wie weet lukt het jou ook.
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur Hé bedankt ben er niet zo goed in,algemeen bekend maar ga het zeker proberen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.