Heylane Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Ik vraag me iedere dag af of er al zwarte biggetjes zijn. Iedere keer als ik zie dat er een update is verwacht ik foto's van nieuwe kleine varkentjes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Geplaatst: 1 mei 2012 Ja de oortjes vouwen wat meer uit nu. Erg schattig Maar ze zijn ook al vervelend hoor! Steeds een boel stennis schoppen als je ze op tilt. Lekker knuffelen kan bijna niet, ze gaan dan gillen en spartelen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Das goed dan krijg je niet zo snel een band, als ze op je afkomen springen om geaaid te worden en je plat knuffelen dat slacht later zo moeilijk Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 Moeders had even een uitje nodig, dus die mocht in het grasveldje naast de moestuin. De biggen zijn ook even meegeweest, maar die gaan dan al gauw weer aan moeder haar tepels hangen, waardoor ze bijna niet meer kan lopen. Dus die heb ik maar weer even naar binnen gedaan. Ma heeft daarna nog een uurtje lekker liggen pitten achter de houtstapel. View My Video View My Video View My Video Als je de biggen trouwens op het gras zet, zoeken ze meteen een stukje met zand. Daar gaan ze dan staan.... WROETEN! Nu al... View My Video View My Video Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Leuke filmpjes, geinig de moeder leek echt even te genieten en ze had zo lekker grote happen gras,lijkt me gezellig de varkens zo uitlaten.Ik had wel gelezen dat Marieke het had over keelkwabjes maar dit is eerste keer dat ik goed zie en het opvalt,niet speciaals mooi trouwens maar waar dient dit voor ik bedoel heeft dat een funktie ? En hebben alle kunekune dat, bij je grote nog niet gezien of mij opgevallen.Heb je nog een favoriete big die zwart/witte lijkt mij wel een leuke brutale. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 De meeste Kunekune hebben die kwabjes (piripiri's), onze varkens ook. Daar vallen ze minder op. Het heeft naar mijn weten niet echt (meer) een functie. De bonte ziet er het leukste uit, het meisje is wel wat rustiger met optillen enzo. Die allerlichtste is wel ondernemend. Die wandelde steeds weg bij de groep Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Dus jij loopt de stal in elke morgen en zegt dan,zal ik eens lekker aan je piripiri krabbelen Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Heylane Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 geeft een nieuwe betekenis aan de kip piripiri die een restaurant hier verder op verkoopt Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Nog geen biggen van zwarte Kune! Ze is wel op en top zwanger zeg! Wel hebben we Jimmy zijn moeder gekocht Die gaan we kruisen met onze wolvarken beer. Ze is binnenkort berig, dus hopelijk kan die kleine uk er dan bij komen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Ooo hoeveel zittten er wel niet in dat Zwarte varken, vast een berg. Quote Players only love you when they're playing.
Yola Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Spannend, hier hebben we een drachtige wolzwijnzeug, helaas lukt het de Garou niet om Evil, kruizing Duroc /Bentheimer drachtig te krijgen, ze is denk ik te groot voor 'm.Hoop dat jullie meer geluk hebben.Laten jullie de beer trouwens bij de zeug als ze bevalt, schijnt bij wolzwijnen geen probleem te zijn, Garou liep ook bij beide ouders maar denk toch dat het prettiger is de zeug voor de geboorte apart te houden. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 We hebben de Kunekune-beer er niet bij nu. Verder loopt het altijd allemaal door elkaar, maar met die biggen en de zwangere zeug zijn we wat (te?) voorzichtig. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Yola Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Beter te voorzichtig dan spijt achteraf, lijkt me.Hier gaat de Duroc mix volgende week naar de slager, heb dan eerst nog alleen de wolzwijnen, maar ben alweer naarstig op zoek, krijg wel het idee dat er veel meer mensen hun eigen varkens gaan houden. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 Is het wel een goede tijd nu, om een varken te (laten) slachten? Of hoe doe je dat met worsten en hammen drogen enzo? (vliegen, vochtige warmte)... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Yola Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Worsten droogt de slager voor me, hij heeft een droogkast.Sta over 2 weken op een braderie met een mega bbq om bratworsten te verkopen, Eve is hiervoor het aangewezen slachtoffer. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 Aha! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Biggen van het zwarte varken! Ze zit nu op 4, en ik denk dat het daar bij blijft. 3 mooie meisjes en een mooi jongetje. Foto's volgen nog Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Coool welke kleur ? Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 1 zwart meisje met een bruin/oranje waasje op haar koppie. 1 bruin/oranje meisje met een paar zwarte vlekjes, zoals die ene van het andere varken. 1 bont beertje, met vrij veel zwart. En 1 heel mooi meisje die nu nog van die bruine 'wild streepjes' heeft. Erg mooi! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Oja zeker ze is prachtig, heel mooi. Quote Players only love you when they're playing.
appelvrouw Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Supermooi zelfs..ik ben blij dat we die "live"komen bekijken! Gefeliciteerd.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Gefeliciteerd met de biggen! Die kleine is zeker heel mooi met die streepjes. Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 Haar streepjes zullen vast verdwijnen, ik hoop dat ze dan choco-bruin blijft. De andere 3 moeten ook nog op de foto, maar mijn accu was leeg. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Yola Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Ach, wat een droppies, gefeliciteerd!Hebben die kune kunes altijd zulke kleine worpen? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.