Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag me iedere dag af of er al zwarte biggetjes zijn. Iedere keer als ik zie dat er een update is verwacht ik foto's van nieuwe kleine varkentjes

Geplaatst:

Das goed dan krijg je niet zo snel een band, als ze op je afkomen springen om geaaid te worden en je plat knuffelen dat slacht later zo moeilijk

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Moeders had even een uitje nodig, dus die mocht in het grasveldje naast de moestuin. De biggen zijn ook even meegeweest, maar die gaan dan al gauw weer aan moeder haar tepels hangen, waardoor ze bijna niet meer kan lopen. Dus die heb ik maar weer even naar binnen gedaan. Ma heeft daarna nog een uurtje lekker liggen pitten achter de houtstapel.

View My Video

View My Video

View My Video

Als je de biggen trouwens op het gras zet, zoeken ze meteen een stukje met zand. Daar gaan ze dan staan.... WROETEN! Nu al...

View My Video

View My Video

Geplaatst:

Leuke filmpjes, geinig de moeder leek echt even te genieten en ze had zo lekker grote happen gras,

lijkt me gezellig de varkens zo uitlaten.

Ik had wel gelezen dat Marieke het had over keelkwabjes maar dit is eerste keer dat ik goed zie en het opvalt,

niet speciaals mooi trouwens maar waar dient dit voor ik bedoel heeft dat een funktie ?

En hebben alle kunekune dat, bij je grote nog niet gezien of mij opgevallen.

Heb je nog een favoriete big die zwart/witte lijkt mij wel een leuke brutale.

Geplaatst:

De meeste Kunekune hebben die kwabjes (piripiri's), onze varkens ook. Daar vallen ze minder op.

Het heeft naar mijn weten niet echt (meer) een functie.

De bonte ziet er het leukste uit, het meisje is wel wat rustiger met optillen enzo. Die allerlichtste is wel ondernemend. Die wandelde steeds weg bij de groep

Geplaatst:

Dus jij loopt de stal in elke morgen en zegt dan,zal ik eens lekker aan je piripiri krabbelen

Geplaatst:

Spannend, hier hebben we een drachtige wolzwijnzeug, helaas lukt het de Garou niet om Evil, kruizing Duroc /Bentheimer drachtig te krijgen, ze is denk ik te groot voor 'm.

Hoop dat jullie meer geluk hebben.

Laten jullie de beer trouwens bij de zeug als ze bevalt, schijnt bij wolzwijnen geen probleem te zijn, Garou liep ook bij beide ouders maar denk toch dat het prettiger is de zeug voor de geboorte apart te houden.

Geplaatst:

Beter te voorzichtig dan spijt achteraf, lijkt me.

Hier gaat de Duroc mix volgende week naar de slager, heb dan eerst nog alleen de wolzwijnen, maar ben alweer naarstig op zoek, krijg wel het idee dat er veel meer mensen hun eigen varkens gaan houden.

Geplaatst:

Worsten droogt de slager voor me, hij heeft een droogkast.

Sta over 2 weken op een braderie met een mega bbq om bratworsten te verkopen, Eve is hiervoor het aangewezen slachtoffer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...