Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuin in potten op overschaduwd, winderig terras

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben dit jaar voor het eerst begonnen met wat groenten in bakken verbouwen thuis... nou heb ik bij mijn woonkamer op het zuidoosten een minuscuul frans balkon waar ik het een en ander in langwerpige bakken wil proberen te laten groeien, maar achter (op het noordwesten) heb ik best een groot plaatsje. Ik zit er zelf praktisch nooit, want het is er vaak te fris en te winderig, en door de appartementen boven en naast me ook niet zo heel zonnig (wat zijzon 's ochtends vroeg en nog een streepje licht tegen vijven).

De vorige bewoner had er een klimplant, die nu na jaren nog steeds vasthoudt voor z'n leven, maar meer dan een paar blaadjes komen er niet aan (al moet ik zeggen dat ik die plant ook nooit verzorg of water geef).

Met die informatie: denken jullie dat ik er wel wat zou kunnen verbouwen? Enig idee welke planten onder dat soort omstandigheden nog een aardige kans hebben? Het zou jammer zijn om die plek helemaal niet te kunnen gebruiken, het is de enige echte ruimte die ik heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...