Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

monstrans (heiligboontje)

Featured Replies

Geplaatst:

Goeden avond

Vorig jaar kreeg ik van iemand heilige boontjes, maar nu weet ik niet of dit stam of stokbonen zijn, kan ik dat ergens aan zien?

Wie heeft hierop een antwoord

Anna

Geplaatst:

Nee ik heb geen antwoord omdat ik die niet plant,maar wat ik zeggen wilde welkom.

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt, Jeanne, dit is de eerste keer op dit forum en moet nog even zoeken hoe het werkt. Maar ga er zeker mee door. De volgende keer probeer ik foto's mee te sturen.

Fijne avond

Anna

Geplaatst:

Je kan nu ook een eigen blog aanmaken van je eigen moestuin seizoen,daar kan je foto's plaatsen, maar ik zal mijn boeken er even op na slaan over de heilig boontjes,maar uit mijn hoofd zeg ik ze staan er niet in,kan je niets vinden op internet?

Geplaatst:

Een boek even nagekeken, stokbonen kunnen tot 2 meter hoog worden maar zal morgen even verder kijken in de encyclopedie of ik daar iets kan vinden, maar misschien weten andere het wel. heb nog even op internet gezocht, het zijn vergeten groenten werden vroeger veel bij kloosters geteeld, en je kan ze vergelijken met tuinbonen, misschien heb je daar wat aan.

Geplaatst:

Nou ben ik weer, maar je moet gewoon even de zoek functie hier gebruiken, want er bestaat al een topic hier over.

Geplaatst:

Ja is al een topic over....én een zaai-omschrijving bij topic zaai zaad zaden

Geplaatst:

Hallo en welkom!

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.