Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Schoon getal 50 loten.

Koert helpt de reclame goed?Hoeveel loten heb je?

Redelijk goed heb 'm hier, op twitter, facebook, my space en hyves staan en op dit moment 173 loten!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Jaja Jim ik wens je veel succes straks bij de trekking maar nu weten we het wel. Is een mooi systeem om prijsvragen te organiseren Frank!

Geplaatst:

Haha jij had me door ik heb er maar 98, dus moet aan de bak!

Komt goed!

Geplaatst:
Als jij op mijn linkt druk,druk ik op jouwe.

Heb al lang op de jouwe gedrukt jongen al twee weken geleden, zo flauw ben ik niet hoor!

Geplaatst:

De volgende wedstrijd mogen Koert en Jim niet meedoen hoor, ze worden er veels te opgewonden en druk van

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ja,dan zal ik jullie helpen.Maar ik zal alleen nog maar steeds mijn post bewerken zodat jullie zien hoeveel loten ik heb.Dus ik zal maar zwijgen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
.Maar ik zal alleen nog maar steeds mijn post bewerken zodat jullie zien hoeveel loten ik heb.Dus ik zal maar zwijgen.

Sorry, snap ik niet, mijn Vlaams is niet meer wat het geweest is!

Geplaatst:
Schoon getal 50 loten.

Koert helpt de reclame goed?Hoeveel loten heb je?

Redelijk goed heb 'm hier, op twitter, facebook, my space en hyves staan en op dit moment 173 loten!

173? Ik heb niemand met 173 loten hier?

Nu wel en zelfs meer heb er 178

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

ai ai, je staat nog voor.............maarre niet veel meer, 191 stuks hier, maar morgen een stukje over mijn moestuintje in het lokale krantje hier, met ja ja je raad het al.....mijn persoonlijke link in dikgedrukte letters onderaan het stukje!!! Het blad heeft een oplage van ongeveer 4000 huizen.........dag Jim, dat ga je niet meer winnen!

Geplaatst:

Waarom vraag je het nog? Jongen jij had 3 weken geleden al dik gewonnen nu al helemaal! Maar zo als ik al eerder zei, iedereen met een lot heeft een kans(alleen jij een beetje veel kans )

Geplaatst:
Zeg jongens mogen jullie wel zoveel op het internet van jullie moeders?

echt leuk (nouja alleen als het voor Jim,Koert en Frank bedoeld is natuurlijk niet voor mij )

Players only love you when they're playing.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...