Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zeg jongens mogen jullie wel zoveel op het internet van jullie moeders?

echt leuk (nouja alleen als het voor Jim,Koert en Frank bedoeld is natuurlijk niet voor mij )

Hij is ook wel grappig, vooral als je weet hoe oud ik ben....mijn moeder kan alleen maar tetris spelen op de computer die weet niet eens wat internet is!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Nee nooit van gehoord maar kan wel kloppen ik hou niet van spelletjes, vindt ik altijd verspilling van me tijd,

( ik praat liever off-topic op forum )

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Zeg jongens mogen jullie wel zoveel op het internet van jullie moeders?

echt leuk (nouja alleen als het voor Jim,Koert en Frank bedoeld is natuurlijk niet voor mij )

Nee natúúrlijk bedoelde ik jou niet Het ging me meer om de penisnijd wb de lootjes

@ Koert: tut tut op die leeftijd nog iemand jaloers proberen te maken

Geplaatst:

Ik ga jullie toch nog 1 keer lastigvallen met een verzoekje. Sinds vandaag is het mogelijk om een "review" te plaatsen bij een fruitras, om andere mensen te helpen met een ras uitzoeken. Zouden de fruitboom-eigenaren van Moestuinforum.nl mij willen helpen door hun mening over het ras in hun moestuintje te plaatsen op Fruitbomen.net? Een mening plaatsen kan door het ras op te zoeken, en daarna rechtsonderin te klikken op "Dien hier uw mening in". Kijk bijv. bij: http://bit.ly/grannysmith

Alvast bedankt! Iedereen die het doet krijgt een knuffel

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Leuk dat dit er nu ook is en dat je zo goed kan zien wat voor plant je krijgt.

Sorry kan je niet helpen heb geen fruitbomen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Misschien over 3 weken Jim, dan kun je over je fruitbomenpakket je mening geven!

Geplaatst:
Het staat ook pas op de site.

Als ik de fruitbomen win zal ik van elk ras wel iets zetten.

Haha, terwijl je er geen ervaring mee hebt? Het heeft geen haast, maar zou het leuk vinden als mensen die al een paar jaar een ras in de tuin hebben wat meer aan elkaar kunnen vertellen over hoe die groeit/bloeit.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:
Het waren toch nog 2 weken niet(om precies te zijn 13 dagen)?

Ja,als ik win.

Klopt, maar dan moeten ze ook nog bezorgd worden natuurlijk.

Geplaatst:

Ik wil wel een reactie schrijven hoor Frank, maar ik wacht toch nog even het eerste fruitseizoen af Dus aankomend najaar zal ik wel wat schrijven.

Geplaatst:
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg nieuwsgierig ben wie er gaat winnen

Ook ben ik nieuwsgierig hoeveel loten Koert nou écht heeft

Anders ik wel Je zult zien dat iemand met 1 schamel lootje zal winnen. Dat zal ik, ondanks dat ik dan niet win, best grappig vinden . Omdat jij het zo lief vraagt essiebes, wil ik jou best vertellen hoeveel loten ik heb, maar dan moet je wel plechtig beloven het niet tegen Jim te vertellen?!? (54)

Geplaatst:

Heej Frank, die loting is die trouwens live te volgen ergens op een stream of zo?

Geplaatst:

Haha, zou ik wel kunnen doen ja

Eigenlijk wou ik alle lootjes uitprinten en trekken, maar dat gaat wel erg veel papier kosten. En dat vind ik dan weer zonde van het milieu Dus ik denk dat ik een programmatje ga maken waarmee we op een grote knop drukken, en dan trekt hij er random 1tje uit de DB

Geplaatst:

Als je al die lootjes van Jim per ongeluk delete, scheelt het je heel veel werk!

Geplaatst:

Whahahahaha wat een lollig stelletje zijn jullie

Frank, er bestaat dacht ik zo'n programma'tje voor om random een nummertje uit te kiezen. Even googlen?

Good things come in small packages

Geplaatst:

Zou je dat nou wel doen Dennis, al die vervuiling van het net....bah!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...