Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Paprikablad gaat krullen


Aanbevolen berichten

Heb ook een vraagje over de paprika, ze worden niet minder groen,integendeel de bladeren zijn mooi groen, ook geen vlekjes of zo, ze staan in de pvc kast. maar het blad gaat een beetje krullen,zou dat toch door de kou komen? Vorige keer heb ik ze overdag binnen gezet ivm de vorst. maar in mum van tijd hing het blad helemaal slap,o ik dacht te warm en toen snel weer terug gezet,in de kas. en toen leefde het blad weer op,en nu dus dit!!!! Is het toch de kou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het koude weer van de afgelopen maanden denk ik inderdaad dat we de lage temperaturen als oorzaak kunnen benoemen. Hier hebben de paprika planten er ook last van, precies hetzelfde: gezonde groene planten maar blad dat een beetje in elkaar kreukelt. Gelukkig komt er goed weer aan en kan alles weer gaan groeien. Andere oorzaken (bij warmer weer) zouden te veel voeding en bladluizen kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ja Jorg het krullen van paprikablad door de kou kan heel goed zijn.

Heb het zelfde en nog niet eerder gehad .Heb blad met loep bekeken niets tevinden van ongedierte enz. dus wachten op beter weer is de meeste kans .

bedankt en groeten bob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...