Erny Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Woelend tussen mijn onverwerkte en ongeorganiseerde receptenbende (op zoek naar hoe heel makkelijk roomkaas te maken-recept) kwam ik wat aantekeningen tegen: Probiotica (dezelfde die in die hele dure producten uit de supermarkt zitten) zitten in: Paardebloemblad ( )Prei !Ui !Artisjok !BanaanKnoflook ! (Met uitroepteken zitten nog meer bacterien in als diegenen zonder.) Ook in zuurkool zit erg veel probiotica-bacterien. Dus een handjevol rauwe zuurkool per dag. Heb die hele marketingtoestand van die probioticadrankjes trouwens nog nooit gesnapt... Schijnt ook extreem erg weinig in zo'n flesje te zitten... maar wordt wel voor vet veel geld verkocht. Goeie business...Poepdrankjes.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 overigens hoorde ik gisteren op tv dat probiotica zou helpen tegen hooikoorts. Vond het verdacht veel op reclame lijken omdat de merknamen yakult en nog 1 (is me even ontschoten) werden genoemd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Poepdrankjes.... Er wordt ook gezegd dat je net zo goed gewone yoghurt kunt eten. Zit evengoed wat in. Waarom die dure zooi nog steeds verkocht wordt heb ik nooit begrepen. Dan neem je toch een bakkie yoghurt met een banaan of zo. Ja ik zou er geen stengel prei in gaan hangen hoor Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts