jolanda1970 Geplaatst: 30 april 2012 Geplaatst: 30 april 2012 Hallo, Ik heb twee kersenbomen; op 1 zitten rode "bolletjes" en de andere krijgt bruine bladeren. Heeft iemand een idee wat dit is? ik heb foto's toegevoegd.De bruine blaadjes zou eventueel kunnen komen door nachtvorst (tenminste dat was mijn eerste gedachte) maar de rode "bolletjes"??Ik ben een beginner wat betreft fruitbomen;-) vriendelijke groet, Jolanda Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 30 april 2012 Geplaatst: 30 april 2012 De bruine uiteinde van de blaadjes is gewoon een beetje kou schade niks erg.De rode bolletjes waarover jij het hebt zijn de twee bladklieren, dit hoort zo elk blad heeft dit, dus heel normaal allemaal,... Quote
jolanda1970 Geplaatst: 30 april 2012 Auteur Geplaatst: 30 april 2012 hallo, heel hartelijk bedankt voor je antwoord. Gelukkig dat het niets ernstigs is...en ik moet nog veel leren hahaha groetjes Jolanda Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.