Posted May 1, 201213 yr Ik wil nog even van een bouwterein planten van heelblaadjes uitsteken, maar ik herken het niet meerwaarschijnlijk staat het er nog maar jong, en nu is mijn vraag of iemand heelblaadjes gezaaid heeft en foto ervan wil maken, dan herken ik het vast op het bouwterein ook. Players only love you when they're playing.
May 1, 201213 yr wat zijn 'heelblaadjes' ?? heb je een latijnse naam of een andere ? is dat een kruid ?
May 1, 201213 yr Author Heelblaadjes (Pulicaria dysenterica)Â http://www.ideboda.nl/herbarium/compositae/heelblaadjes.html Players only love you when they're playing.
May 1, 201213 yr Author O gaaf, dat bedoel ik precies, dankjewel Smak Players only love you when they're playing.
May 1, 201213 yr aha ! een Inula - soortje ( deze was mij niet bekend ) Leuk. Hoe kom je daar zo bij Hans ?
May 4, 201213 yr Author Inmiddels dankzij de foto van Jorieken gevonden hoe ik erbij kom, vorig jaar kwam ik opeens dit plantje in wild tegen, vormt een mooi matje felle bloempjes ik kende het toen nog niet en omdat het er zou echt als een kruid uitziet ipv onkruid opgezocht, vandaar en nu terein bebouwd wordt ga ik opgraven Players only love you when they're playing.