HaCeKa Geplaatst: 15 mei Share Geplaatst: 15 mei Ik heb me geregistreerd omdat ik een vraag heb medenamens mijn lief. Zij heeft groene vingers en neemt overigens het voortouw wanneer het de moestuin betreft. Ik neem het voortouw als er iets in deze context gebouwd mag worden. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 15 mei Share Geplaatst: 15 mei Welkom @HaCeKa, ik heb je hier even een eigen voorstel-topic gegeven. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 16 mei Share Geplaatst: 16 mei Hallo! Welkom op het forum Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 16 mei Share Geplaatst: 16 mei Welkom op t forum Wat is jullie vraag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.