Swa Geplaatst: 12 juni 2024 Geplaatst: 12 juni 2024 We zijn wat grotere hoeveelheden kruiden aan het drogen om ze dan te hakselen. Maar dat kleine keukenmixertje dat we gebruiken kan het niet bijhouden. Ik moet of een andere methode vinden of een betere hakselaar. Iemand anders ervaring hiermee en wat raden jullie aan? Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 juni 2024 Geplaatst: 12 juni 2024 Je handen? Kurkdroog, takjes eruit en in een grote bak doen en fijn knijpen/wrijven. Zo doe ik het in ieder geval. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Swa Geplaatst: 12 juni 2024 Auteur Geplaatst: 12 juni 2024 Kurkdroog zijn ze niet. De bedoeling is om nu al het volume te beperken en een deel zal ook de vriezer in gaan. Quote
loes Geplaatst: 13 juni 2024 Geplaatst: 13 juni 2024 Watvoor keukenmixertje gebruik je nu? een klein hakmolentje? Dan zou ik gaan voor een hakmolen met een grotere kom zoals een foodprocessor 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.