Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Spijt als haren op mijn hoofd...


DubbelB

Aanbevolen berichten

...dat ik niet wat geduldiger was. Heb gisteren gezaaid. Stromende stortregen volgde, grond sloeg compleet dicht. Kwam vandaag thuis. Stralend en warm weer. Verder ook windstil. Had ik maar gewacht tot vandaag...

 

Zijn mijn zaadjes sterk genoeg om de stortbuien van gisteravond te overleven? (Rode ui, Wortelen, pluksla)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik dacht vanmiddag precies hetzelfde... Oh jee, drijven mijn afgelopen weekend gezaaide zaden niet weg met die harde regen... Stress! Maar ja, ze moeten in ons klimaat maar ergens tegenkunnen hoor, kan ze niet steeds een parapluutje boven het hoofd houden, hihi

Zullen zien of mijn eerste seizoen iets wordt...... Met al die regen en aanstaand weekend weer koud weer! Spannend!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders zaai je toch over 2 weken opnieuw? Een seizoen is nooit helemaal slecht (als je niet opgeeft tenminste en enige variatie in je groenten en fruit aanhoudt)

 

Vorig jaar bijvoorbeeld een frambozenoogst zoals ik hem nog nooit heb gezien (en ik heb al jaren frambozen)

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...