nick86 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Hallo, Ik ben opzoek naar windbreekgaas. Ik heb niet veel nodig ongeveer 1.5 meter bij 4 meter. Echter als ik dit bij de welkoop koop dan ben ik 20 euro kwijt. Dit vind ik persoonlijk erg prijzig. hebben jullie nog tips waar ik dit gaas nog meer kan vinden? Of is die 20 euro niet zo duur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 Of heeft iemand een anders nog een alternatief? Ik wil namelijk mijn tomaten beschut laten staan. De palen staan al in de grond. Echter nu het doek nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeeuw Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Ga naar een steigerbouwer toe. Zij hebben gaas is meerdere kleuren en zeer stevig. Ik heb het eens gekocht (nieuw) en was 25 euro kwijt voor een rol van 50 meter bij 3 meter hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts