Geplaatst: 10 mei 201213 j Hallo, Ik heb een vraagje over me lei appel.Hoe kan ik hem nu het beste snoeien zowel winter als zomer snoei? Ben al een tijd aan het zoeken in boeken en op internet maar ik kan er niet heel veel over vinden.Mischine weet iemand wel een site over lei appels. Groetje mike
Geplaatst: 10 mei 201213 j Wintersnoei:http://www.fruitbomen.net/informatie/p/5/leifruit-snoeien/ In de zomer kun je waterloten wegknippen om groeiende vruchten de ruimte te geven. Succes! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 10 mei 201213 j Auteur Hallo frank, Das toeval mijn fruit bomen komen bij jullie vandaan.Dank je voor de info. Was wel jammer wij zouden vande winter langs komen bij jullie, aleen gign dat niet door. Groetje mike
Geplaatst: 10 mei 201213 j Haha, altijd fijn om te horen! Veel suc6, en als je er niet uit komt dan hoor ik het natuurlijk graag (zowel op moestuinforum als op het bedrijf!) Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.