dennislp Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 In februari vond ik een potje in de schuur met een vreemd sprietje, erg iel. Ik dacht aan stevia, maar later dacht ik meer aan ananaskers. Maar nu dacht ik:Ooit hebben we een berg aardappels van m'n tante gekregen... de kleine aardappeltjes (kleiner dan 3 á 4cm) had ik in een potje aarde gepropt maar daar kwam niks uit.. Misschien was dit dit potje?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Lijkt me wel een aardappel. Gezien de contouren van het blad enzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Het lijkt zeer op een aardappel..gewoon even voorzichtig uit het potje wippen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Mocht dat een aardappel zijn dan gelijk maar verplanten naar een veel grotere pot! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 De wortels komen inderdaad er onderuit.Ik zal eens gaan lezen hoe iedereen dat doet met aardappels kweken in een grote emmer of zak. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Ikea tas, boodschappentas, boodschappenkrat, wasmand.. je kunt ze overal in planten wat je nog hebt staan. Als t volume er maar is. Zelfs in een potgrondzak kan t. En die heeft al gaatjes Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 En dan op de helft van die bak/zak beginnen zodat je nog kan aanaarden ? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Inderdaad, er zijn hier genoeg topics over te vinden Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts