Geplaatst: 12 uren geleden12 u Mooie foto's van mooie planten, @JR.S ! En welkom op het Moestuinforum. Je mag ook meerdere foto's in één bericht zetten, hoor. Dat gaat denk ik net zo gemakkelijk en snel als al die losse berichten.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Heb nu ook stekken gemaakt om te proberen ? (Slecht gevoel over dat dat niet lukt) Ga ook om takken met zwart plastic met aarde erin afleggers maken
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Wat leuk dat je ze zelf gezaaid hebt en al vruchten kunt oogsten.Hopelijk zit er een bijzonder goede tussen.De gele kiwi Sorelli zou erg vroeg bloeien en heeft daarvoor een vroeg bloeiende man nodig. Heb jij soms zo`n man aangetroffen?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ja heb ik heb er 5 in pot . Klop de gele kiwi bloeit bijna maand eerder dan de groene . Deze planten hebben bloesem gehad . Poten zijn 30 liter per stuk weet alleen niet of hoe ik contact met je krijg ga geen tel nr of mail adres openbaar geven ik kom uit zaanstad
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik heb zelf geen Kiwi maar zie vaak de vraag voorbij komen van een geschikte bestuiver voor Sorelli.Als je iemand prive wil berichten dan kan dat via:Op de naam van de persoon klikkenDan bericht aanmaken.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Maar ik hoop voor je dat je een gele vrouwtjes kiwi hebt gekocht omdat ik zelf ook veel vrouwelijke soorten heb gekocht die na 5 jaar lang wachten allemaal mannetjes bleken te zijn 😭.De verkoper (fruitbomen.net) zij sorry mocht ook gratis planten kiezen maar teleurstelling was te groot . Tot mijn spijt verkoopt hij die troep nog . Vandaar dat ik zelf ben gaan zaaien groene , gele , Kens Red en Jumbo heb nu wel vrouwtjes .ben nog opzoek naar die nieuwe Redruby kiwi’s om te zaaien
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Nog een foto van beste paard van stal deze gele kiwi groeit het best van de twee
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.