appelvrouw Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Net gehoord aan de telefoon een heerlijk en snel recept:Neem blaadjes daslook en droog deze in de oven. Wrijf het fijn en vermeng met middelgrof zeezout.Gebruik bij omelet etc...Lekker simpel toch? En vast ook lekker om te maken met lavas, peterselie, tijm....enz.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Volgens mij heb ik gisteren zo'n plantje van Eva gekregen Net staan poten in de tuin.Dat is toch dat plantje met die witte bloempjes Gaan we proberen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 21, 2012 Author Share Posted May 21, 2012 Ja hij heeft witte bloemen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Leuk..daslookzout! Ik heb geen daslook, maar wil het wel! De dames in de auto hadden beide daslook gescoord, het rook heerlijk in de auto! Dus, op mijn wensen lijstje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 21, 2012 Author Share Posted May 21, 2012 Ik kan mijn vriendin van de botanische tuin anders vragen ( als het je niet op een gemakkelijke - dwz locale- manier lukt) daar werden hele pollen weggehaald omdat het teveel uitgroeit. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Ga van de week wel even bij het tuincentrum kijken...en anders......gil ik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts