Eva Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 nog iets.... mijn zus en ik gingen nog even snel langs de drive in van Mc donalds(yaks!)zitten we in de auto te wachten op ons voer, zit er ineens een knoeperd van een kever achtige op mijn zus haar hand! een beetje groen-gelig beest...dus mijn zus gillen en wil hem snel van haar hand afschieten.daarbij dacht ze dat mijn raam open was....dus ze schiet dat beest richting raam, kaatst af en verdwijnt weer ergens in de auto! we hebben de rest van de reis de kriebels gehad!mán, wat was dat een grote zeg! bijna zo groot als haar hand ...fijn, zo'n onverwacht kadootje uit Zelhem...!!
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Zulke kevers hebben we hier niet hoor. Misschien was ie op doorreis? Met overstap in Zelhem Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Jammer dat je er geen foto van hebt. Had ik wel willen zien, een kever zo groot als een hand.Wij hadden 'slechts' een paar pissebedden in de auto vanwege de stoeptegels.Jorieke, nu genoeg aan tegels in de moestuin? Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Er kunnen nog wel wat tegels bij Maar die sprokkelen we lekker via marktplaats. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Tja daar is niets meer aan te doen Ik dacht bij een joch uit Wieringerpolder meer aan zo`n verwaaid type met rode konen Wieringermeerpolder? ik woon toch echt op Wieringen *moet er nu spontaan weer aan denken toen Jet de kraan iets te enthousiast open deed * En Jorieke we zijn de kefir flessen vergeten maar dan zijn die een extra cadeautje
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 *moet er nu spontaan weer aan denken toen Jet de kraan iets te enthousiast open deed Jaja dat vond je leuk hè We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Heylane Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Tja, dat beeld raken we niet meer kwijt (ik vermoed zomaar dat dat typisch Jet was )
Helly Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Ik heb ook iets gemist Geen video opnames van gemaakt? Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Tja, dat beeld raken we niet meer kwijt (ik vermoed zomaar dat dat typisch Jet was ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Marieke het eerste brood zit in de machine! Ik ga er morgen ook een met de hand maken. Je had er ook een pak roggemeel bij gedaan, dat is mooi, dat kan ik goed gebruiken om zuurdesem te voeden We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Marieke Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Leuk Jet, en heb je al geproefd? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 een knoeperd van een kever was het geen meikever? Marieke het staat nog te bakken..het ruikt hier wel al lekker We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
helena Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Reuze meikevers schijnen hier in de stad ook rond te lopen, heb ze zelf nog niet gezien
Kruidje Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Ik heb ook nog een raadseltje (waarschijnlij van Thea omdat het in krantenpapier zat?): De planten heb ik vandaag deels in de tuin geplant. Dat is best lastig omdat ik van tevoren hier geen plan voor heb gemaakt. Wel het wisselteeltplan natuurlijk. Toch is er nog het een en ander wat daar niet in past. En ik heb mijn eigen plantjes ook nog om gelijktijdig te planten. Ik denk dat ik hier nog even mee bezig ben. Hartstikke bedankt iedereen voor de prachtige planten! En de leuke dag! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
thea Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Niet van Thea maar van Eva,even op de krant kijken Friezekrant???? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Kraailook? Het brood is klaar Marieke, ik kan geen foto maken want mijn batterij is leeg.Komen er eigenlijk foto`s van de MTFD? Ik heb helaas geen enkele gemaakt.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jeanne-heijmans Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 ha ha ik ook niet,van tevoren wel tegen mijn man gezegd,maar was tegen dovenmansoren geen enkele foto.
geedee Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Ik heb alleen foto's gemaakt van de varkentjes.....de echte dan he?!....niet die zich tegoed zaten te doen aan de taart enzo Ik heb wel een paar leuke van de kids van thessa, bij de varkentjes....kan ik je wel sturen thessa....pm ff een mailadres waar je ze heen wil hebben.
Kruidje Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Ja, dan zal het de kraailook wel zijn. Bedankt! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Thessa Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 he he eindelijk even tijd ....zo wat heb ik genotenleuk de meeste te hebben gezien/gesproken i.d stiekem wel andere personen bij de evatars bedacht en als ik terug denk weet ik weer niet welk gezicht bij welke naam.....jorieke, joep, jet, eva en zus, jos en bit ( lange dunne man ja echt een hand gegeven ) en geedee zijn zomaar blijven hangen ha ha en ook grappig dat er mensen zijn die niet naar andere mensen afstappen zodat ik geregeld het idee had alleen zelf het iniatief nam daar hadden de "echte" ( mag ik dat zeggen? )forumers geen last van dacht ik niet verkeerd bedoeld hoor maar het viel op maar jorieke wat heb je het voor elkaar heb ook genoten van de rondleiding en uitleg van Joep.alle geruilde en gekregen plantjes staan lekker in de grond en zien er tevreden uit, geen een met heimwee en helaas ...ook ik snachts ziek......toch iets verkeerds gegeten....maar sochtens weer schoon leeg en fris op echt ik was er weer helemaal voor wie het recept wil van de wortel/walnoot taart ; kun je vinden op mijn recepten topic zie al weer uit naar volgend jaar kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Marieke Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 en ook grappig dat er mensen zijn die niet naar andere mensen afstappen zodat ik geregeld het idee had alleen zelf het iniatief nam daar hadden de "echte" ( mag ik dat zeggen? )forumers geen last van dacht ik niet verkeerd bedoeld hoor maar het viel op Dat komt ook wel een beetje omdat jij volgens mij wat later was, toen hadden de meeste mensen al een voorstelrondje gemaakt, en waren al erg druk met ruilen en eten En met 45 man , weet je op een gegeven moment echt niet meer wie je hebt gesproken en wie niet. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Wie had die grote zak met kleine (wijn)flesjes meegenomen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Die waren van mij.Je kon ze toch gebruiken? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ja! Echt super handig Mocht je er nog meer willen/kunnen opsparen? Dan houd ik mij aanbevolen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten