Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Ik hou mij ook nog aanbevolen voor die mooie blauwe flessen (wijn?)

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik lees alle stukjes over de mtfd en denk nu al soms: wie was dat nou ook al weer???

hahaha zoveel gezichten gezien.

Ik heb die dag een plantje gekregen en ik weet waar ik het voor kan gebruiken maar ik weet niet meer hoe die heet en van wie ik hem gekregen heb. Wie weet dit misschien?

dsc0055334141337632783.JPG

Pff ik had nog even naar mijn moestuin gewild, maar vanmiddag was het hier te warm (30+) en nu hebben we al een uur lang onweer. Het begon te onweren toen de zon nog volop scheen, de bui ontwikkelde zo ongeveer recht boven ons, Erg bizar, en het onweert nu nog steeds (Twente)

Geplaatst:

Als ik het goed heb begrepen is het dat niet. Ik kon de blaadjes in stukjes door de sla doen.

Geplaatst:

Had Geedee ook niet zoiets mee gekregen? Of Jet?

Good things come in small packages

Geplaatst:

pict293747301337595989.JPG

Als jullie vinden dat dit dezelfde planten zijn , dan zijn het heelblaadjes vlgs hansm in mijn vragenuurtje.... ik wist ook niet meer wat het was...zat het bij jou ook in krantenpapier?

Geplaatst:

Eva had of deed alles in kranten.

Misschien weet zij wat het is.

Geplaatst:

Het zat niet in kranten maar in een zwart rond potje.

Het is niet hetzelfde als dat in het krantenpapier.

Het plantje heeft een soort vetplantjes-achtig blad. Als je erover heen wrijft.

Ik heb het nog niet geproeft dus kan nog niet zeggen hoe en waarnaar het smaakt.

Geplaatst:

Ik denk dat het ijskruid is.

Mesembryanthemum crystallinum.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik heb het niet...lijkt het op de heelblaadjes van Geedee?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ik lees alle stukjes over de mtfd en denk nu al soms: wie was dat nou ook al weer???

hahaha zoveel gezichten gezien.

Ik heb die dag een plantje gekregen en ik weet waar ik het voor kan gebruiken maar ik weet niet meer hoe die heet en van wie ik hem gekregen heb. Wie weet dit misschien?

Pff ik had nog even naar mijn moestuin gewild, maar vanmiddag was het hier te warm (30+) en nu hebben we al een uur lang onweer. Het begon te onweren toen de zon nog volop scheen, de bui ontwikkelde zo ongeveer recht boven ons, Erg bizar, en het onweert nu nog steeds (Twente)

ik denk dat het ijskruid is, ik kreeg het van eva en het ziet er het zelfde uit

smaakt eigenlijk neregens naar maar zou een leuke tong twist geven door de sla

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

jazeker! ijskruid. smaakt 'groen'. wel heel erg leuk voor door de sla!

ik had echt niet alles in kranten hoor bonnie!

alleen de grote pollen.

en da's maar goed ook anders had ik alles nooit naar Zelhem gekregen!

Geplaatst:

Oke dan, mysterie opgelost. Nu weet ik wat ik op het kaartje kan gaan schrijven. Ik had nog nergens kaartjes bij met de naam, dacht dat dat niet nodig had , maar nu het tuintje vol raakt, vindt ik het toch wel handig. maar nu wil ik dus wel echt alles benoemd hebben, Tja ik ben een add-er, dus als ik iets in de kop heb, dan moet het ook goed worden.

Geplaatst:

ik ken je probleem...ik herken zóo veel planten ( )dus ik dacht geen kaartjes/labels nodig te hebben... tja, ik heb mezelf dus even danig overschat!

na Zelhem heb ik twee totaal onbekende plantjes staan...

morgen maar ff een fotootje maken vrees ik...