ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 @Claudia: Er zit geen munt in de tzaziki? er zijn heel veel variatie-recepten voor tzaziki.ik gebruik inderdaad GEEN munt in de tzaziki. maar ik weet dat men dit wel eens gebruikt, ook bijv. olijfolie erbij (m.i. voegt dit niets toe aan de smaak van de tzaziki). Quote
ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Claudia wat erg van je kat.....sterkte hoor! thx. Quote
ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Claudia, beterschap en erg van je kat thx, ik moet gewoon rustig aan doen maar dit zit niet in m'n genen dus bots elke keer tegen m'n grens aan (of eigenlijk,.. ik ga er overheen). Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Rot van je kat, Claudia! Dank je wel voor het recept. Op de MTD had je het met kwark gemaakt? Ik vond het nl extra lekker..dat zou het kunnen zijn Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 hallo appelvrouw, ja, inderdaad had t met kwark gemaakt.(vind dit zelf nl. ook lekkerder, dikke yoghurt ligt vaak als een baksteen in je maag) Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Mag ik dan ook vragen wat voor een kwark? Franse kwark? Magere of volle kwark? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 eeehhh, gewoon magere kwark van de aldi...zal ff in de schuur een leeg bakje zoeken, laat je zo weten of t frans is of zo. Quote
ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 ben weer terug,...er staat alleen op "magere kwark met probiotische culturen", ach ja met 'n beetje knoflook en zo wordt t vanzelf "griekse culturen"..merk jogging. Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 OK nou dan koop ik hier gewoon magere kwark..Een geweldig recept..ik heb 5 komkommerplanten dit jaar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Hmm.. die van Marieke zag er veel meer oranje uit dan dit recept. Wie had eigenlijk die dikke vierkante 'taart' met prei en kip erin gemaakt? Die was ook erg lekker Oef... die was ook erg lekker... daar ben ik mooi de tweede ronde mee ingegaan met die taart... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
greetje11 Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Die kip/prei taart was ook lekker.Volgens mij kwam die van Jos, nou ja zijn vrouw had hem gebakken, vertelde hij mij eerlijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.